Liz's buffet birthday dinner

13 Mar 2016 - Sun -

呢餐飯約得好突然....星期6既下晝先話聽晚食希時生日飯

好彩咁啱個個都得閒姐

雖然沒有預早計劃....但反而係最好安排既一餐

因為我地好喜歡食buffet....特別係我媽

今次2哥揀呢間無非貪佢識人有折...仲要折得好誇果隻

食過之後都發覺就算原價食都值既....$488/adult...中銀咭有85折

可能因為將軍澳太遠....所以做到咁平






超多款式.....食物有質素....場內環境又舒服乾淨

真係值得推介







好少buffet會有原隻乳鴿....味道都幾好





咁既價錢仲可以食到蠔已經好艱難

2哥話要食返1打回本





當然唔少得我既最愛parma ham....不過嫌佢無得比我逐塊夾配蜜瓜

佢擺好晒一碟碟配埋粒白色芝士










呢個青紅蘿蔔煲赤肉真係無得頂.....Kobe飲左2碗添呀

連我果碗都飲埋





蕃茄湯同樣出色





係要喺我影相時衝埋嚟阻住晒既大鼻希時





Kobe仔經常極度興奮....仲要有得狂食....啱晒佢...由頭帶到尾呀







個阿爸不停掛住食....無理過對仔女





紫昕都唔弱...食左2碗麵





仲諗住挑戰下自己嗌喇沙湯底....結果我係食唔到

早知要花旗蔘湯底啦





呢粒人仔....又要我抱佢出去攞野食....攞完件蛋糕又唔食














甜品方面除左有Haagen-Dazs 4款味外...仲有我最喜愛既韓蜜瓜味雪條

仲有蘋果芒果味 & 雪米糍...真係好多選擇





睇下2老食buffet既開心樣





大哥新買左部相機....可以同我地影好多靚相

2哥即刻扮晒野...龍友上身





要呢3個人企定定影相真係難過乜





都唔知Kobe做乜笑成咁.....最後仲走鬼埋




呢2位姐妹一見面就好鬼fd









fd成咁都真係有D過份







Kobe真係為食得好緊要












留言