快捷晚餐 - 粟米肉粒飯

28 Apr 2016 - Thu -

最近做功課做到顛....都唔知幾耐無返過屋企食飯

日日放工返Poly...放假又係全日返Poly....就嚟要喺Poly紥營咁制都仲未搞掂份功課

可能捱得太多晚夜, 搞到自己極度疲勞!! 今晚就比自己休息一日..返屋企煮飯仔



最適合放工趕頭趕命返屋企煮既餸就係速食晚餐 - 粟米肉粒飯 -

又好食又方便, 仲要零難度

簡簡單單一餐滿足胃口之餘仲好適合慳錢ing 的我倆

§
§
§


這是四人份量材料

- $30 梅頭 (如果2人食買$20就夠,因為我倆都帶飯,所以預4人)
- 1 罐粟米蓉 418ml (用盒裝都得, 但得380ml, 少成30ml,如果唔鍾意多汁既人就OK)
- 1 隻蛋

醃料份量:1 茶匙糖 
                    1 茶匙生粉 
                    1.5 湯匙豉油
                    適量胡椒粉 (多少因個人喜好)




1. 先將梅頭洗淨, 切粒, 除去多餘水份。用醃料醃10 mins備用。













2. 用中火煎至表面呈熟既狀態,我通常唔會炒, 因為炒會韌, 煎可以封鎖住D肉汁, 同埋會無咁鞋。













3. 大概煎至見到表面熟晒就得。盛起備用。















4. 粟米蓉 + 半罐水落鑊,用大火煮滾。要久唔久搞下以免痴底。












5. 轉中火落肉煮一陣,然後落鹽調味,鍾意既可落埋黑椒。 















6. 最後,熄火才加入已發勻既蛋,要一路落蛋汁一路搞,咁就做到蛋花。 

蛋亦有埋茨作用,如果真係唔鍾意咁多汁就落生粉水啦。















當然我地既晚餐唔會得一樣咁少啦,仲煮左蒜蓉白菜

3隻隔夜鹽焗雞翼,隔夜素翅羮 & 魚片湯

務求清晒D隔夜餸

食隔夜餸時覺得始終都係媽媽好

一對手可以煮得出咁多好味既餸

我淨係煮個粟米肉粒飯, 洗菜洗米, 煲返熱2個湯羮都搞左成個鐘

留言