婚姻大事豈能兒戲。擇日子篇

28 May 2016 - Sat -

我諗無乜邊對新人無為擇日子而頭痛

輕則嘈2句就算,需要是但一方妥協

重則鬧大交收場,雙方死都僵持唔肯退一步

我就當然有同媽爭拗過呢個問題啦.....果時條氣仲chok住chok住架

我媽從來都唔會就人,只為自己諗,所以最後都係我妥協去就媽

事緣係我哥搵左佢既大妗幫我擇日子

呢個大妗好出名,好多名人都搵佢做

因為佢同我哥好熟,又有生意來往,所以動用到我哥既人情牌,免費幫我地擇日子

本來預算畢業後2018年先結婚

幻想是美好的.....仲諗住成年實有1個禮拜六日喺左梗

但原來呢個諗法好天真同好傻,就係因為一個日子,打亂晒我既陣腳

佢擇左2個好日比我,1個100分,1個80分,講到100分果日旺到阿媽都唔認得

但2 日都係平日 仲要係2017年

佢話2018成年都衝阿東,唔可以2018結婚

咁我就同媽討論啦,可唔可以唔擇日子呀?

當然我呢個問題係多餘,佢咁信呢D野,零可能唔擇,亦零可能讓步

仲講埋當年阿邊個 (親戚) 唔擇日子,1個禮拜後阿公死左 (咁似麥兜故事既)

以下對話媽係keep住咆哮腔.....我keep住平音

我:唔擇日子就一定有人死架...我唔信架喎

媽:咁咪平日擺囉,平日無人結婚既咩,平日無人擺酒架 

我:平日有人擺,不過我唔想,極度唔方便人,又要人放工放學趕過嚟

媽:如果有心嚟飲就算平日都照嚟架啦

我:咁點解唔可以揀假期方便大家呢? 又唔洗趕住未食完就走

媽:咁而家擇唔到禮拜六日丫嘛....我幫你睇過通勝喇...個個禮拜六日都唔好日呀

我:咁咪唔好擇囉,我地係佛弟子,唔需要擇日子,日日都係好日

媽:以前婚姻大事係由父母作主架....幾時輪到D後生話事

我:咁你返唔返到去以前丫? 返唔到丫嘛...而家就係而家...咩年代呀

媽:總之就一定要擇日子

我:咁咪揀2018囉....佢話衝阿東之嘛....唔衝你咪得囉

媽:(講出D好狠毒既說話)

我:咁唔好煩...2019先搞啦

媽:2019我死鬼左

我:%$^%*%#%&%(*&(*^#^%$*&)^)(*

我唔同佢嘈已經係最大既容忍,佢可以完全唔理人感受,自己鍾意點做就點做

傾唔掂數唯有我自己轉念,我開始說服自己揀平日既好處

呢樣堅持係咪真係咁重要?? 如果唔做會有咩影響?? 呢個堅持會唔會無謂左??

如果我肯妥協換嚟我媽心安理得....咁我點解仲要堅持呢??

雖然比起原定計劃提早左半年,中段時間我亦要好辛苦咁兼顧讀書+搞婚禮既野

算啦.......自己辛苦D就辛苦D.....只要媽開心就得

如果因為揀左100分果個日子而旺到雙方父母....咁我既原則都可以放棄既

結婚係一件喜事,最緊要大家開心

我唔想好似其他人咁為左自己老婆/老公堅持某一D事情而令到父母唔開心

父母係要錫.....唔係要激.....只要佢地開心我同東就開心

最後,同大妗飲完茶見過面,佢解釋埋擇日子既重要

我地都決定揀100分既日子

希望到時各位賓客可以體諒我揀左平日啦

留言

  1. 我覺得大家絕對只會想你地快手D結婚囉, 平日都冇所謂喇, 好多時都係新娘新郎太體貼所有客人, 其實真心替你地高興嘅, 係一定唔會介意平日呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您!!! 但我2哥做呢行無得請教...第日侄仔侄女又要返學一定要早走...所以我對呢方面真係好有壓力
      連自己屋企人都就唔到

      刪除
  2. 咁即係confirm左生日之後一日? 放心啦!我同邦邦一定到啊!

    回覆刪除

張貼留言