荔枝窩。吉澳一天遊

22 May 2016 - Sun -

今日陪2老join果D屋村議員搞既一天遊

荔枝窩吉澳呢D地方之前已經去過....但我家娘親好鍾意去呢D地方

話自己唔會去到喎....所以跟團一去再去

反正Sem break....就陪下你周圍去啦

尋日就落大雨....估唔到今日曬到嘔....我仲要趕住出門口無搽防曬




去到馬料水上船

風和日麗吹到頭髮成隻八爪魚咁





咁遠都望到慈山寺既觀世音菩薩....好開心呀

即刻同佢say hello





呢個山洞就係傳說中既鬼手....但睇極都睇唔明點似鬼手

淨係好佩服岸上呢班人攀山涉水嚟到呢到....真係專業高手先可以去到





落船前被逼搽到成腳臭晒

但全靠呢支油先唔會比蚊針到變豬蹄






到荔枝窩喇






個個爭住落船

我地就慢慢影相





真係D師奶先咁緊張衝落船...我家師奶已經到岸上等我地





我地仲不停影相








政府開始發展呢條客家村....所以多左好多路標

同埋村民都開始做遊客生意

一有食得既野賣總係吸引好多人






咁熱既天氣...當然豆花大賣啦


 



比起上次嚟已經執過晒...新正好多

若然政府肯做多D保護文化既工作...我地就可以欣賞到特式既村落






東本來好專心影我身後既鶴山寺

但我突然攝出....咁就影到一張咁漂亮既相






呢棵係唔知百年定千年既通心樹

特式係穿左好多窿依然屹立不倒






呢棵叫五指樹....即同一條根有5個分支

而家得返4指係因為當年日本仔鍾意呢棵樹...佢地想斬晒成棵樹移植去自己地方種

但由於太大棵...所以逐段斬

當時既客家村民視呢棵為風水樹...所以全村捍衛...唔比日本仔斬






跟住上返船途經鴨咀再去吉澳放飯








團費只係$170...會食得D咩好野丫

好又一餐...唔好又一餐啦











吉澳最出名既姻緣樹









姻緣樹下涼浸浸....好C服





由高處望晒成棵姻緣樹






對面就係鹽田港.....呢到同大陸好近架








大概3點就回程咯

戇戇居居咁曬左1日

留言