樓上cafe推介 - Cafe Zense (銅鑼灣)

呢間樓上Cafe又係值得推介


已經第2次幫襯....真係好好食

價錢就大概$200/person

西式野....有All Day Breakfast.....食物種類唔算多

亦無pizza...本來都無留意....咁啱有條友無啦啦話想嗌個pizza先知無

今次呢餐飯期待已久....可以同返幾個舊同事食真係好開心架

再諗返起以前一齊做野...lunch time又一齊出去食吹吹水既日子真係好開心

雖然我地相處既日子好短....但我都好珍惜你地架



Cafe Zense

地址:銅鑼灣謝斐道460﹣462號楊耀熾商業大廈4樓

我一再encore呢間係因為我覺得真係好食

環境乾淨又坐得舒服

但如果想2人靜靜地浪漫下呢到就唔係首選喇

因為咁多枱人都傾計實會有D嘈

同埋唔好處係無得pay credit card, cash only....呢點實在有D唔方便

若然你唔帶夠cash就要落樓下禁錢喇






呢到有分室外內坐....當然室外係適合D需要大量呼吸新鮮空氣既人啦






呢到環境一流舒適....傾幾耐都得






每枱都一定有棵蘭花






通常樓上cafe比人感覺係唔好食

但呢間食物質素好好....只係款式真係唔多






外脆內軟熱辣辣既雞翼






一碟絕對充夠4個人食





呢碟野就係取代pizza而嗌既多士

都唔知咩事咁堅持想食pizza, 大肚婆既口味真係唔同D既






呢個薯條真係必嗌....點埋芝士醬真係好好好好食

2次我都食唔停口





好濃郁既carbonara.....又唔會食到你成咀醬.....我超喜歡呀









飲品種類真係好多.....無論熱飲凍飲都同樣出色...沙冰唔會淡茂茂

諗緊嗌咩野飲時肥妹仔爆左個笑話出嚟

佢話想飲沙冰...但驚好凍....可唔可以少冰

我答佢:沙冰要少冰咁係咪即係比半杯你?

留言