Habitu the table

27 May 2016 - Fri -

本來今日既飯局由5人buffet變做得返2人撐枱腳

都怪突如其來既事情發生,打亂晒我個plan

話左食又唔食既一餐,好彩多得Ella體諒,完全無問原因,總之聽候我發落

我真係當日先cfm佢夜晚食得飯

果然係我好姐妹....抵你係第1個知道我壇野既人

今晚就盡呻.....盡情發洩我既憂慮

§
§
§

我真係好喜歡食Habitu

已經有一段時間無食,好掛住呢到既厚切薯條呢......





我揭嚟揭去都搵唔到我心愛既厚薯條~~ 頂....個Menu轉左呀

問左店員....佢地話舊menu已用左2年....所以轉新野

但我已強烈反映左保留返厚薯條...我一心為薯條而來架嘛






飲品就多左好多款式

我地都試左Detox Acqua系列,即生果浸水,聲稱可以排毒果D呢

Left: Mint Lemon Apple - $42
Right: Lemongrass Ginger Rose - $42

味道清新....不過可能唔係太啱我倆口味....略嫌太淡






連凱撒沙律都有新野,羽衣甘藍凱撒沙律 - $85

雖然羽衣甘藍有少少苦苦地,但佢係一個好健康既菜

溝埋其他菜&配料,完全食唔到陣苦味,超讚






喜馬拉雅海鹽薯條配香脆雜菜 - $68

薯條炸得香脆,熱辣辣上枱,灑埋海鹽絕對一流

雖然碟薯條出色...但始終都係鍾情厚薯條配黑松露醬






Carbonara - $118

好彩我最愛既Carbonara依然存在姐

唔知下星期我可唔可以食到更加好味既Carbonara呢??







今晚食飯既話題對於一般女仔嚟講會好興奮好期待

但我就好擔心好憂慮

今晚同妳傾完後釋除我大部份既疑慮

希望到時真係順順利利啦

留言