人生第一次差隻腳入歐洲。意大利米蘭篇 (Part 1)

5 to 7 Jun 2016 - Sun to Tue -

好辛苦,真係好辛苦

今朝06:30落機,拿拿臨飛返屋企擺低行李洗個臉就嘭嘭聲返工

坐左12個鐘機己經無乜點瞓,我地仲可以死到返工都算精力充沛

嚴格嚟講...我地係超過24小時無瞓過

因為我地係9號回程,意大利時間13:05起飛 (即HKT 18:05)

10號既06:30 落機,計埋放工18:00,今晚食埋飯執埋行李,仲唔係超過24小時?

長途機簡直攞我命三千,呢輯婚攝既代價係皮膚&精神都變差

仲要到米蘭果日亦係M小姐著陸既時候,攰上加攰

可幸既係呢排少左飲凍野,M come時無痛了,如果再加埋M痛,我都唔知點影

講返呢個trip先

如果唔係有我哥既安排,我無可能有輯歐洲婚照,亦唔知幾時先有機會去意大利

所以都好感恩我哥安排既一切

我媽好擔心我去到咁遠,已經不停叫東&哥睇實我


仲恐嚇東如果佢個女有咩事就死梗


成11點幾都仲要嚟送我機就知佢有幾緊張....so浮誇






其實我好鍾意搭飛機,因為從高處望到好靚好靚既天、雲、山景

我估應該到左意大利上空架喇





因為我見到下面有雪山呀

離遠睇仲有成排雪山,唔知果到係咪瑞士呢?




到米蘭機場,會合埋另一位朋友就出發


5個人已經有咁多行李,好彩我哥安排左7人車,如果唔係實塞唔落咁多喼






由於時間有限,我地只去了米蘭市中心同埋Como呢個地方影

Como係一個近郊既地方,由米蘭機場駕車大概1個鐘車程

我地在Como就係住呢間酒店





窗外景色






廁所窗外景色





呢到真係好好好靚,不過齋睇相可能感受唔到







酒店既早餐有salami & parma ham食,爽死


Dinner at Como








我地4個人....叫左4樣野已經要 EUR 5x





呢個景色係夜晚9點幾影,呢個時候都仲未天黑架,要大概到21:30後先開始黑





其實呢....我就唔會咁快post prewedding photo既

話晒幾萬年後先結婚...咁早post出嚟完全零驚喜

睇住呢張婚紗相頂住先啦






又或者我既便服相都好吸引架







我扮緊後面個雕塑




呢張相既主題係退休生活,保險公司可以搵我地拍廣告




玩呢個超好笑,東坐左落去之後我完全凌空落唔返嚟





呢張相可以印返一百幾廿萬張post card

又或者用嚟做回禮禮物,大家到big day當日仲可以現場攞親筆簽名添





最後送上我地既kiss kiss相啦

耶~~~醜死鬼





其實我地無刻意影casual wear做prewedding photo,只係咁啱我哥捕捉到我地喺到玩呢一刻

但FB既朋友就誤以為影prewedding,咁就由佢地誤會落去啦

以上相片都係純自然做出,由心而發,沒有經過任何指導pose

要怪就只怪我地太有天份影相

留言