人生第一次差隻腳入歐洲。意大利米蘭篇 (Part 2)

7 - 8 Jun 2016 - Tue to Wed -

呢2日都留守米蘭市中心,終於有時間欣賞下街景

周邊既建築物都好靚,幢幢都好似半島酒店咁

呢到D車都好得意,好多都細細架,好多mini cooper

呢架車仲搞笑,第一次見到只容納1人既車





呢幾日曬到嘔,日日都背心吊帶上陣,陽光直入皮膚,一曬就黑,黑左

返到香港唔洗美白住喇,因為1個禮拜後又飛去第2度曬過





米蘭既景點都幾集中

身後遠遠果到就係斯福爾扎城堡,我地有好多張婚照都喺果到取景

詳情可睇呢到Castello Sforzesco

大家睇相當日就留意下啦






米蘭著名大教堂

現場睇真係好好好好靚架






好佩服以前既人可以起到咁宏偉,咁藝術既建築物

更佩服當地政府保護歷史建築物既工夫做得好好,唔似得香港,乜都話要拆








艾曼紐二世迴廊


所有名店所在,唔買野都好值得入去欣賞咁靚既格局











就係呢個地下,令我備受矚目,仲不停被人舉機影相,其實都幾尷尬




Gelato正呀

嚟到意大利必食之一....EUR 3 一個球





我揀左最喜愛既開心果味..好味好味





比我發現網上有提及既pizza店,好似每位旅客都必食,我地當然要試下地道pizza啦






EUR 4/slide,一件都好夠份量





呢個勁多芝士係最好食





呢到係睇達文西既最後的晚餐

嚟到門口都無得入,飛賣晒了





幾日旅程就此完結

留言