與父母同遊馬來西亞 - Day 1 (香港→檳城)

17 Jun 2016 - Fri -

放肆喇!!放肆喇!! 玩創晒個心喇!!

10號先返香港,1個禮拜後又再飛過,呢個summer break夠晒relax啦

其實呢個trip早有預謀既,媽媽一直心思思想跟團去Malaysia

佢走勻各大旅行社拎左好多行程返嚟睇,經我精明格價後決定比機會星辰

星辰......呢個名好耐無聽過,仲以為執左添

我地join個團去檳城怡保吉隆坡5D4N,團費$3549,加埋導遊費$500,total $4000/person

爸爸行得耐會腳痛,實在不適宜自由行,加上我忙於功課,無時間plan行程

所以跟團係最好既選擇

可能N世無跟團,今次跟星辰去玩完全感覺良好

去到邊都有車接送,餐餐食得豐富,又有當地導遊講多D關於馬來西亞既野

加上馬來西亞咁熱,每次行完景點上一架超強冷氣既旅遊巴真係好爽

我地好好因緣,遇上一個好搞笑既導遊,盡責既領隊,全新既旅遊巴,同埋好搞笑既團友

所以今次我地4個都玩得好開心,好滿足,好relax呀

§
§
§

跟團有個唔好處就係倒塔咁早去到機場等到發霉
我地搭09:15機去吉隆坡,跟團就要你06:15去到機場,咁即係05:00要起身

好彩我地住青衣,去機場15-20mins就到

本來諗住搭機場快綫4人同行優惠$170,但計過數,call的士連橋費都係$160咋喎

成個候機室得我地4個,瞓左幾轉覺都未上得機





check左當地天氣,果幾日都落大雨,仲擔心會好掃興

但我都不負太陽女之名,果幾日係曬燶左既





我地大家都好期待今次既旅行

爸媽10幾年前嚟過馬來西亞,佢地話唔知而家變成點呢??





3個鐘後就到吉隆坡既上空,我地再要轉機去Penang





呢到好多平房....唔止D屋排得整齊




連樹都好整齊,係咪榴槤樹嚟架??

我媽超期待任食榴槤既呢1日




由於有外匯管制,入境只可帶2000或以下馬幣

所以我地都只能到當地同導遊兌換,個rate同香港差少少啦

當地兌換 MYR 480 = HKD 1000 (rate 2.08)
香港兌換 MYR 480 = HKD 936 (rate 1.95)





檳城既建築好似澳門咁架,每幢都各有特式







返酒店前,導遊帶左我地去呢個熟食市場食個下午茶





仲好推介我地食呢個Laksa,咁濃味既野當然啱晒我啦




我地唔肚餓,所以1碗4個人share試下

原來香港食開既Laksa係Singapore style,好多花生醬

呢隻Malaysia style口味賣相完全唔同,但都好好食,不過偏辣

咁細碗都要MYR10=HKD20,都幾貴





呢到食既腸粉係撈蝦醬,但蝦醬同我地食開既又唔同

無果種好咸既味,反而係甜甜地,都幾特別





星辰請我地食珍多冰,佢地興用碟食,唔似香港一杯杯當飲品

食法係要將佢撈勻





撈完後變成咁 味道唔錯既.......不過賣相就





我地就係住呢間酒店喇,都幾好架

後面除左有間好大既超市外,仲有個熟食市場只做早市

有檔好出名既蝦麵勁多人排隊幫襯,我地第2朝可以試下地道美食




窗外環境,下面橙色屋頂靚靚地果間並唔係咩豪宅

其實係肯德基嚟架





乾淨企理....浴室又夠大....跟團既酒店應該唔會差得去邊





而家已經7點幾,我地去一個超大型商場放飯

呢2幢樓咁靚....又對住成個馬六甲海峽...導遊話多數都係外國人買既住宅




是晚放飯地點





呢餐都唔錯既,碟碟都好有份量

不過可能今朝太早起身,又搭左咁多個鐘機搞到個人有D攰,都無乜胃口



食飽飽就去導遊介紹既local brand Padini 行下

果然local野係平好多,但我無買衫意慾呢




反而我對另一local brand Vincci有興趣

D鞋真係好平,我睇中一對open toe platform

一試上腳就好鍾意,再望價錢 $140咋,再問sales姐姐

妖~~~又無我碼 




最後,我地反而喺supermarket掃貨

買左D麵、零食、飲品返酒店嘆

hea下hea下咁就完結左1日咯

留言