與父母同遊馬來西亞 - Day 2 (檳城)

18 Jun 2016 - Sat -

第2日仍然留在Penang,呢日係成個團既重點

就係去榴槤果園任食,好多團友都為食榴槤而嚟,每次一講榴槤佢地就好興奮

佢地愛榴槤既程度有如籠中猛獸,餓左好耐,蓄勢待發

§
§
§

而家係朝早07:00,唔好以為morning call咁早出發

我地只係為了一碗蝦麵

呢到就係酒店後面既早市food market




早得滯,好多都未開檔添





呢檔雲來福建麵就係導遊極力推介,排隊排成個鐘都係為左食呢碗麵

福建麵 = 蝦麵,因為湯底係用好多蝦餚出嚟,有好濃既蝦味,所以當地人叫蝦麵




對面幢樓真係幾有特式





有架賣蛋糕既車,超多款,但我地唔知好唔好食...唔敢嘗試

但有位團友買左幾款,我媽食過都讚D蛋糕好鬆軟

諗住第日朝早再去買啦,點知禮拜日無開檔

所以話呢......因緣錯過左就無.....點都買一舊試下嘛





好多款....有cheesecake, 綠茶, 芒果, 朱古力, 士多啤梨, 咖啡etc...




返入food market等食蝦麵

有人唔飲咖啡唔安落










蝦麵嚟喇~~~我地嗌左2碗4人share食

好香好濃蝦湯味,真係幾好食,匙羮果D係蝦醬,當地人好鍾意撈埋一齊食

不過真係好辣好油,食得多都唔掂,淺嚐好喇





另外再試下卥麵






檔主建議加入蒜蓉食




點知加多左勁濃......好難食






唔好以為4個人早餐食咁少野

其實酒店仲包早餐架,只係我地為食試下蝦麵之嘛

但亦都好彩食左蝦麵打底,我巡左2個圈都無野啱我食





時間尚早,去泳池望下,睇下可唔可以游個早水
好彩落嚟望左先,細成咁又淺水,兒童池嚟架下嘛?? 東話好似2個腎  







我地12點幾先出發,仲有時間去後面超市shopping






我個目標係買麵,勁多選擇呀






上網search過,有人話蝦麵係必買

Kuali呢個牌子既蝦麵出名,連當地人都鍾意食

另一出名係亞萊白咖喱麵,超市無亞萊賣,但之後導遊會帶我地去一間買野景點到買





煮出嚟係咁既

入面有包辣椒蝦醬,落晒就辣得滯,所以搞到咁橙

對我嚟講落半包已足夠

湯底真係好香好惹味,但略嫌個麵少得滯,唔夠喉

香港一田都有得買呢隻Kuali 蝦麵,只係貴$8-$10姐






今日第一個景點就係坐呢D車睇檳城最出名既壁畫街

單戀雙城都係呢到取景,因為呢套劇帶旺左整個檳城,遊客必到景點










我地揀左架花車





呢個叔叔一路踩一路提我地睇邊到有壁畫

導遊預先建議我地落車後記得比tips MYR 2 = HKD 4

都好應該比既,年紀咁大烈日當空咁踩法,仲要踩出馬路,少D技術都唔掂







呢幅係較出名既功夫少女






睇我媽玩得幾開心










另一著名之作 - 姐弟共騎





今日lunch去食娘惹菜

唔帶去真係唔知呢間係一間餐廳,我會以為係車房




娘惹服裝










非常惹味既一餐....原來娘惹菜都幾啱我食



導遊話食完lunch,要去多個景點消化下先可以去勁食榴槤

如果唔係對個胃唔好





所以我地就嚟到呢個參觀炮台喇

有歷史架,不過唔記得晒咯






炮台可以比我掛手袋






今日既戲玉嚟喇

任食果王....由紅蝦...D24...到貓山王....食得幾多就食啦







佢地會由淡味既紅蝦開始比你品嚐....再慢慢越食越濃








其實除左媽外,我地3個都唔鍾意食

不過一場嚟到咪試下咁出名既地道"美食"囉,乜都試下嘛





我媽攞住個貓山王勁開心

都唔明點解賣到咁貴,我覺得同其他榴槤無分別






我地唔算瘋狂,其他團友食到人地無貨咁滯

有班人特登駕車嚟食都白走一轉,檔主話比呢班人食晒

我食左幾舊真係頂唔順,要離開個棚呼吸下新鮮空氣

食到手都臭埋





食得榴槤多會好滯,其中消滯方法係用榴槤殼飲水






另一方法係飲荳蔻水,就算食左成個,只要飲左佢就唔會有飽滯感

但味道因個人而異,你可以想像下嶺南萬應荳蔻膏沖水飲果種味就知幾難頂






導遊關注到我地4點幾食完榴槤無耐就6點去食晚飯實食唔落

所以安排退返MYR20=HKD40比我地每個人作為晚餐費用

其實咁既安排都好既,反正咁早我地真係食唔落野

就算你包我地晚餐鋪到成枱野都無用

不過佢都照帶我地去呢個熟食市場食D小食







呢檔又係導遊推介之一

炒粿條即我地既炒貴勺,仲指明要男人炒先好食






多人一齊去有樣好,可以多D人share,每人食少少唔洗咁飽





隔離枱既蝦麵

本來我好想食多碗Laksa,但真係肚皮裝唔落了






導遊講左好多次當地人好鍾意食既囉吔

我地一於試下





囉吔係好多種生果撈蝦醬






唔係難食.....但唔會覺得好食....試過就算




返到酒店沖個涼hea一陣就開始食得落野

我地去左呢個food market開餐....距離酒店大概10 mins路程





普通一個油菜都會加肉鬆,但咁樣又幾好食喎





再食蝦麵,不過真係無今朝果檔咁好食





煎蠔餅





仲有食埋肉骨茶

呢餐大概MYR80 = HKD160



留言