與父母同遊馬來西亞 - Day 4 (吉隆坡)

20 Jun 2016 - Mon -

呢幾日完全公主式享受,2個男人不停爭住服侍我,真係好幸福既姐

我去等個腸仔奄列,東又話幫我等

我諗住去淥碗河粉食姐,爸又爭住幫我淥

唔通我比你地既感覺好一事無成???

最後唯有只係拎杯橙汁返位等食啦

我地喺酒店嘆埋個早餐就出發去吉隆坡喇


搭成3個鐘頭車先去到吉隆坡

第一個景點係首相府






有嚟過既團友話嚟幾次都見唔到馬先生站崗

今次我地見到咪即係好lucky??

咁我地呢個trip都幾好因好緣喎,猩猩王又見到,馬先生又見到





我地只係閘外望入去已大到咁,洗唔洗咁浮誇呀

突然想像如果可以喺到三步一拜入去首相府都唔錯呀





跟住就去市中心參觀

呢到就係Little England,係英國統治時期既建築保留到現在





我係唔會放過任何可以高過阿東既機會

死都唔比佢企上一級







今日既午餐食肉骨茶

不過馬來西亞肉骨茶無星加坡咁好食,無乜藥材味





跟團真好,餐餐豐富又好食




呢間飯店門口有榴槤賣,貨源出自老闆自己既果園

其他團友當然唔放過呢個機會,食完午餐咁飽都照買嚟食

其實媽都心思思架喇,只係我地無人陪佢食,所以無乜興緻買




之後去多2個購物景點

買白咖喱麵 & 千里追風油後就返酒店

吉隆坡間酒店真係好靚,對面係基層住既公屋,好似以前香港舊式公屋




房又大又乾淨又舒服

酒店泳池同GYM ROOM都一流,我地第2朝仲可以去游水



以下既旅程又係自費景點,如果唔自費就白無聊賴自己去玩

導遊帶我地去食架吔麵包+白個B (馬拉話,即白咖啡),可以揀凍或熱







當地人喜歡將麵包點生蛋汁嚟食,加D豉油&胡椒粉,味道一流





唔飲都扮下野嘛





開心死佢啦,又可以飲"個B",不過白個B較甜,唔啱佢口味





比我地發現左餐廳有貼三陽和諧呀,唔通大家都係佛光人??

但今年應該係聰敏靈巧喎,羊年過左啦,同埋點解隔離擺棵聖誕樹

問左店員,佢地話有人派咪貼下囉原來唔係自己友

唔知點解見到關於佛光野都會有種好親切既感覺





呢個景點係吉隆坡塔

連支水都係塔形







原來吉隆坡D樓係咁密密麻麻架







可以望到好遠,偷窺緊一班學生喺操場練習緊





我諗住遮住爸爸既視線







呢條友扮緊Apple教主





我就扮緊失戀

(唱: 可以笑的話..不會哭)





導遊帶我地去一個大型shopping mall

佢話呢個係風水格局,因為對面有個水池吸財,所以呢到就放粒大型鑽石鎮住





就係身後呢個噴水池喇,3個大碗裝晒D財呀








夜晚去左呢條食街開餐

去食好出名既黃亞華燒雞翼

有個好出名既牌子"我來也"雞肉乾都係呢條街買架






呢餐都好正,我日日咁食法..暴肥左好多




我地今日提早食飽飽等司機叔叔可以19:30食飯

呢個月係回教徒既齋戒月,佢地由零晨5點半至夜晚7點半都唔可以食野飲水,吞口水都唔得

所以佢由4 點食完早餐到而家都未食野架

好欣賞佢地對自己宗教戒律既堅持與虔誠

呢D完全係意志力既磨練,由細訓練到大

留言