登龍街‧豚王

24 Jul 2016 - Sun -

自從爆肺出院後,我倆都無出下街拍拖

我想追返失去左既時間,所以禮拜六日都返Poly做final paper

但東又想去書展.....咁我都唔可以冷落佢既...特登抽一日時間同佢行下啦

其實我都幾怕行書展....自己無乜書卷味....對書真係零興趣 (馬仔一整套低能書除外)

仲要我逼餐慒之後漫無目的咁周圍行.......我覺得仲辛苦過擔泥

不過為左就我個honey, 唔好掃佢興, 我就陪下佢啦


一早佢已講定今晚想食拉麵...想乜鬼丫.....你一向都麻麻地拉麵

覺得一碗麵成舊水唔值丫嘛

你只係就我鍾意食拉麵,所以先話去食姐


我地揀左銅鑼灣登龍街間豚王

豚王個大名聽得多,成日都無的起心肝去食,今日終於可以一嚐你既拉麵

果然零失望....超爆好食






在門外等候時已揀好麵款

無論麵既軟硬度,湯既濃度,甚至配菜等等都可自由選擇

我就鍾意原始野....唔花巧....揀左招牌豚王 $85

果然係零失望,豬骨湯底極度濃郁,叉燒入口溶化

我食每啖麵都要連埋湯飲,成碗湯比我飲晒






東就試本月限定 - 德島王 - $95

醬油湯底夠香夠濃,但略嫌連埋生蛋食就太漿口,亦比蛋味蓋過醬油

雖然都好食,但相比起豚王確實失色不少

仲要價錢比豚王貴






食到身水身汗

食拉麵都係冬天食先完美

雖然店內多部冷氣,但食住熱辣辣既拉麵都不停出汗

留言