星矢既魔力迷倒眾男生

21 Aug 2016 - Sun -

今日特登過海滿足下東既慾望

佢恨左好耐架喇,之前佢話想去影星矢

我去支持佢去架,從來唔阻止佢去做龍友,但亦唔會陪佢去

見今日佢陪我過海做D野,就比佢願望成真,陪佢影下相啦

久唔久係要比下D甜頭佢既

去到希慎見到有2個牛高馬大既藍球名星,東咁鍾意佢地,當然佢唔會錯過呢個機會啦

我都唔執輸,企隔離扮下friend先

我呢D叫自暴其短..........我到Jordan條腰





呢D咪叫影相角度既重要性囉


你望落就到Jordan膊頭....有乜理由我到佢條腰丫





同Kobe影仲衰


到底你食咩大....生得咁高既


都係去Times Square影星矢好D,話晒大家都亞洲人,距離無咁大






呢堆就係令班男人排幾耐都要入去一賭佢地風采既星矢


我無睇過呢套卡通片,唔明有幾吸引






你睇佢 你睇佢


見佢望住D星矢個樣暗喜,咀角向上揚,仲甜過望住我






我成日覺得用晒Pro機擺晒姿勢影Figure既人都好似咸濕佬





佢既魔力迷倒好多男生


包括我哥......細佬個名叫子龍都係因為佢鍾意紫龍






我特登影比哥睇綠色果隻紫龍


佢竟然心心眼咁答 "好鍾意, 送比我"  真係好變態







套黃金戰衣又真係幾靚既,但點解個個都黑臉呢???






呢條友好興奮咁話要同天蠍影相,遺失已久既童真出晒嚟







我都唔蝕,影埋一份






無記錯呢個應該係天秤座


我地只係同我倆既星座合照姐







影完相就搭丁丁去中環,再浪漫行路上山頂


我地其實都幾鍾意行呢條路.....由我地戀情萌芽期已經行呢條路喇


所以都幾有紀念價值架.....每次行都會回味返當日情況






好希望我倆年老時仍有對方相伴一齊行呢段路






每次經過都會影低呢個香港景色


有可能1年比1年唔同....唔知10年後同一位置...呢個景會變成點呢?







平時我地會揀行盧吉道上山頂


但今次選擇行另一條快D既路竟然有意外收獲


原來呢到有條小型瀑布 - 盧吉飛瀑 -







好靚既瀑布


現場同影相睇一樣咁靚





我地12點幾飲完茶都無食過野,太餓了,期待左呢餐好耐喇,是晚去spaghetti 360開餐


每次上嚟山頂必食呢間,好食之餘仲要member有好多discount







不得不讚Spaghetti house既會員優惠,我經常都叫朋友join


Spaghetti house, Pizza stage, Spaghetti 360呢3間都通用


$450入會費,已即時送coupon比你,包括:- 3張$100 cash coupon


 - 2張美食品味卷→ 即係免費一客飯/意粉/Pizza,識揀一定嗌最貴果款嚟食


- 3張生日晚市75折優惠卷


- 仲有其他訂購蛋糕優惠


我今次係續會,仲額外送多$50 cash coupon (可連同美食卷一齊用)


計落$450入會費已喺返到,除左會員有9折外,仲可以每次用1張coupon


今餐我用左1張美食卷+$50 cash coupon + 9折....食咁多野都只係$2xx


每次消費仲可以儲分,我地試過用積分換ceasar salad + 小食


再嗌個Parma ham pizza 2個人埋單只係佰零蚊....簡直抵到喊






上山頂食飯一樣可以低消費


精明地撐枱腳是必需的






好喜歡香港既夜景


食飽飽喺到望下都已經好浪漫好開心







仲可以順便捉下精靈添


留言