蕃茄甘筍洋蔥湯 + Carbonara spaghetti

今年中秋節爸媽返左佛堂,得返我一個食自己,嗚嗚嗚....好可憐....人地話仔女大左就唔黐家,但而家2老節目仲多過我 佢地間唔中唔黐家都好,製造機會比我同東燭光晚餐,今晚又可以捉東做白老鼠,試煮新野

八月十五我地會食素,所以今晚煮左蕃茄甘筍洋蔥湯,呢隻係西式煮法,第一次整,結果係好好味!! 但好可惜碟Carbonara衰左,自己衰懶,無買忌廉,結果個汁唔夠撈D意粉,搞到東落豆瓣醬,Carbonara配豆瓣醬咁爆都係得東先食得落

所以我決定一雪前恥,第2朝再煮返一模一樣既野,結果令我挽回不少分數


先講蕃茄甘筍洋蔥湯做法,呢個湯既重點在攪拌機,將所有材料打爛,有口感之餘仲唔洗浪費D湯渣!! 當然煮出嚟口感會較杰,如果鍾意稀D就落多D水,但就失去左湯既濃度

2 人份量材料:
蕃茄....................4個
甘筍....................1條
洋蔥....................半個 (但我只用1/4個)
蒜頭....................少量
鹽    ....................少量
黑椒....................少量
Basil....................少量
水    ....................3-5碗






1. 先將所有材料切粒






























2. 爆香蒜蓉洋蔥




    












3. 加入蕃茄甘筍中火炒













4. 落適量的鹽後炒至所有材料達至半稔程度












5. 加水煮20 - 30 mins,大火煮5 mins後轉中火,期間要揭蓋炒下以免黐底及留意有冇乾水

水既份量視乎口味而定,我試過加3碗水,味道好濃 (注意:係濃,唔係咸),適合鍾意濃湯既人

今次加5碗水,我覺得稀左D,可能4碗水剛好
    




6. 將所有湯料加入攪拌機打勻
    最後再將打勻既湯落鑊煮多5 mins就可以
    呢個時候如果覺得唔夠咸可以落鹽調味


















    





7. 最後落埋黑椒&Basil就完成


















之前試過用雞湯麵粉牛油煮白汁意粉,但我覺得今次呢個食譜仲健康,唔洗用雞湯呢D味精野

Carbonara材料:
意粉....................適量
煙肉....................4塊 (可自行加多減少,唔食煙肉可改用火腿,食素可改用磨菇)
洋蔥....................少量
蒜頭....................少量
鹽    ....................少量
黑椒....................少量

蛋汁材料:
雞蛋....................2隻
忌廉....................適量 (其實我真係無跟份量,隨意落架咋,我落左大概2-3湯匙)
巴馬臣芝士碎....................適量


蛋汁做法:先發蛋→ 落適量鹽→ 加入忌廉拌勻→ 加入芝士碎拌勻備用




意粉做法:

1. 由於煙肉出好多油,我會用一少塊肥膏嚟起鑊,咁就唔洗落油
2. 將已切碎既洋蔥及蒜爆香
3. 加入已切條既煙肉
4. 加入已煮好既意粉連同煙肉配料一同炒勻,落鹽試味,炒至自己滿意程度熄火
5. 將所有意粉加入預先調好既蛋汁快速拌勻
6. 灑上芝士碎及黑椒就完成
















留言