西班牙菜推介 - El Cerdo

之前睇區區開伙,見到介紹荃灣區西班牙菜,我地已經好想去試

Ella好醒目,上網搵到係邊間餐廳,趁今個月既飯局可以試新野

結果一試難忘,全部人都激讚食物有水準之餘仲價廉物美

荃灣區有咁既格局實屬難得,餐廳雖小,但勝在夠浪漫,適合情侶及三五知己傾心事

價錢大眾化,好似我地瘋狂咁嗌都唔怕,亦因為價錢平,可以試好多唔同款式

重點在於我地嗌既每一樣野食都好好食

相信呢間一定會係我地經常幫襯既地方






8點前嗌飲品可享有買一送一,不過呢個優惠係per person

但唔好諗住2個人可以比1杯野飲錢就等於2個人受惠

Per person定義係一定要每人嗌1杯送1杯,即係話每人要飲2杯





每一款食物每論賣相味道都出色






特別一讚係呢個燒腩肉

我地食完都忍唔住要encore,皮脆到好似食薯片咁

肉質嫩滑,完全唔黐牙













多謝Ella既安排





反而我唔太欣賞呢款甜品

個炸波太甜,我唔鍾意食炸野,亦覺得呢個配搭應該要係咸野

而家變甜食硬係覺得格格不入





多謝2位好友每年都陪我食生日飯

有你地我真係好開心架


留言