婚姻大事豈能兒戲。租衫篇 (Part 3/3)

Trial date: 16 Sep 2016
Bridal shop: Hanayome Wedding
Tel: 2191 5666
Address: 旺角塘尾道18號嘉禮大廈9C
Free trial: 4 pcs 
Price range:   有4個package選擇,由2套$3180 - 10套$9680 (即時confirm價)

呢間就係我心水,睇FB已見到D衫好靚,仲不停出新款,所以特登擺到呢間最後

我地已經預左,如果呢間啱心水就決定即日confirm,如果唔OK,就等9/24-25既婚展去join唯美,因為試左咁多間,我都係心繫唯美既裙,雖然貴D,但真係好靚好特別

今次拉行馬去試,多個人多D意見都好,起碼我唔想做錯決定

上去前已預先揀定想試既款,但可惜當日條裙出左街,唯有比同款另一隻色既實物我睇

就係呢2條我都好鍾意,黃色果條好似阿Belle呀,但可惜當日去左布拉格




*Picture quote from Hanayome Facebook*

我地今次亦遇到一個講野好中肯同有意見既店員阿婷,講野好直接好搞笑,亦不嫌其煩咁拎好多衫嚟比我睇左實物先,揀清楚試邊4件,當然亦都有佢個人推介啦 (叫得阿婷既人果然係唔錯呀下),阿婷話最緊要係試多D唔同style,揀著得自己最靚既款

試完衫,睇埋價錢,佢地仲會行開一陣比空間我地商量下先,唔會不停喺你面前hard sell講到D衫幾好,又唔會不停問你鍾唔鍾意D衫

我地開會一致通過confirm呢間,價錢嚟講佢唔算平,平均$1200/件,但試衫時已經有我心水,同埋佢keep住返新款,總之1st fitting前我都可以不限次數上去試新款,每次有1.5小時任試,每次hold衫都可以無限次轉款,hold幾件就視乎我join幾件既package而定

遲D會帶埋我倆既媽媽上去睇衫,如果OK既就加大個package去到10套,咁就可以同一間攞衫還衫方便好多

終於搞掂埋租衫喇,無啦啦又KO左一項

而家就爭化妝姐,又係好多人話好既化妝師要1年前book定,有冇咁多野要1年前book呀


重溫尖沙咀區試衫 → 租衫篇 (Part 1/3)
重溫觀塘區試衫 租衫篇 (Part 2/3)


留言