14th celebrating at Towngas Avenue

14 Oct 2016 - Fri -

如果唔係買媒氣爐送$300 cash coupon,我地都唔知中港城有間Towngas既餐廳

上網睇過食評.....um.......都幾多劣評喎

不過勝在環境幾靚,成個sea view,有時D食評都唔可信既,始終要親身試過先知


多謝東為我安排呢餐晚飯,其實今日你要出外去沙田set場

但你都堅持趕嚟尖沙咀接我去食飯

我話入沙田就你你又唔肯,我就知道你唔想我咁頻撲

你既用心....我感受到....I love you




好喇!! 嘔心既開場白講完,而家講返食物先

雖然網上劣評如潮,但有時真係要親身試過先知好唔好食

果然.......網上既評論的確可以作為參考的確幾難食

我最喜歡既Ceasar salad都幾難會唔好食,但呢到既汁唔知係咪加左蒜蓉調味呢

感覺上好濃蒜蓉味,個汁亦調得太酸






正正常常既雜錦拼盤

就咁切出嚟,無可能唔好食,所以呢款係無問題既






溫泉蛋Carbonara

食左兩啖已唔想再食落去,麵質厚粉,個味亦煮得唔好食

好少嘥野既我地都頂唔順,淨返半碟

每樣食物價錢都唔平,3樣野己食左$4xx

嘗試過後真係好認同D食評,收得呢個價錢,但食物水準咁差,真係唔值

如果唔係有coupon真係唔會嚟試






食飽飽我地行左去西九果邊拍拖,欣賞下夜景

我地仲喺呢餐晚飯時間決定左一樣重要事項,下篇blog會詳細D講

留言