裝修是為了婚後住好D (Part 1/2)

裝一次修真係命都短幾年,我都話唔好咁快結婚架啦,所有野都逼埋一齊做,我又要忙搞結婚野,又要忙讀書,而家仲要一家大逃亡

突然裝修都係媽既主意,我本來預算出年臨結婚前先做,但媽又覺得季節及天氣問題,所以提前10-11月裝修係最適合不過

唉....是但啦....辛苦D一次過搞晒所有野希望換嚟出年既輕鬆啦

淨係pack野已經pack左成個月,阿媽D雜物係海量咁多,樣樣都唔捨得掉,結果真係用晒運輸公司30個紙箱,10個衣袋....實在太誇張!!! 

由於屋企太多雜物,同埋大部份傢俬都唔會掉,所以我地一定要存倉

上網搵到呢間佳運搬屋,同幾間比較過佢已經算平
存倉每月租金:$1800
搬運費用:$3000/(包拆包安裝) 因為我地要入倉,所以需要比來回$6000
30個紙箱+10個衣袋:$300 (經講價後佢唔收呢個費用)


由9 月尾開始已經執野,太耐無著既衫同埋毛公仔就捐去救世軍,為左接受將來人妻既生活,好多裝飾品都要捨棄,我已經忍痛掉晒全部HelloKitty擺設,因為將來個床頭唔會有咁多位比我display晒D kitty喇~~~但係Kitty毛公仔依然唔捨得掉,死人都keep返

哼~~今日為左你我捨棄晒心愛既擺設,如果第日你有負於我你就去堆填區掘出嚟還番晒比我


講返間屋先....因為裝修後我會侵佔大房,所以我地順便打做一間理想既安樂房

間房細細但要容納好多野,地台床係最理想既選擇,本來諗住返大陸做傢俬

不過因為我想做油壓床,阿哥驚大陸果D油壓撐唔穩陣,所以比返佢既裝修師父度房訂做

另外廳既組合柜同媽既衣櫃就返大陸做喇





今次裝修主要原因都因為天花板濕氣太重,好多油漆都剝落

所以重點在鏟晒成屋個底,重新鋪灰再油過






希望可以快D完工,裝修完仲要大清潔,仲要unpack,呢D都係痛苦既工作

11月尾仲要影PW,如果未搞得掂咁就麻煩喇






而油方面我地揀選用立邦金裝抗甲醛淨味全效呢隻,會貴D,但對人體好D

但色板始終同實物有色差,同埋睇咁細格既顏色又點聯想到成間房既感覺呢?






所以我用左Nippon I color嚟試下心目中既顏房用落房既效果,都幾好玩架

http://www.nipponpaint.com.hk/icolor5/index.html

首先大概揀左你間房既類型,唔會有預設既房同自己一樣,所以大概得喇

我係地台床,所以當地氈係整個地台,set埋床既顏色就可以開始試唔同顏色落main wall

當然我會試左我最喜愛既米黃色先啦,左圖係standard color,右圖係電腦調色系

雖然我好想房內用米黃色,但配襯出嚟效果好似麻麻






再試下藍色...2幅圖都係standard color...只係一個深一個淺

我同東都一致認為右圖既藍好睇D






到爸間房喇....佢想要Tiffany blue...所以我就整左呢個效果比佢睇

左圖係standard color,右圖係電腦調色系








廳我地會選擇用米白or象牙白,不過白色相差不大,比較難睇到個效果






暫時我地一家三口搬去2哥到住,好彩多得佢地收留,我地慳返筆住酒店錢

始終我地都唔知間屋幾耐先搞得掂,全屋裝修已經要洗筆錢,仲有做床做傢俬,如果仲要住埋酒店都真係要洗好多錢,到時仲要餐餐出街食,又係錢,所以真係要慳得就慳

有晚我想靜靜地睇下D paper時細佬喺到玩煮飯仔,佢好細心咁執開晒電腦枱面D野,原來就係為左煮成枱野比我食





對住佢地都唔似好嬲定好笑.....結果...我係一份paper都睇唔到

留言