11月之星的三聖海鮮飯局

4 Nov 2016 - Fri -

家有2位11月之星,可以一齊慶祝更加開心

2哥話想食海鮮,所以我地今次試下去屯門三聖既泰海鮮

其實我真係唔太欣賞去呢D地方食海鮮,又貴又比人掠

買海鮮已用左$1600,仲要加工費另計,連清蒸都要錢,total呢餐都差唔多$2800

6個人食$2800雖然唔係貴,但我寧願食幾層鍋果D海鮮好過真係海鮮價,起碼明碼實價

三聖仲要已經算平,如果去西貢布袋澳鯉魚門呢D地方咪死得?

今次滿足下壽星要求,但下次咪搞我





不過D野食都幾好食既









大大隻蟶子,蒜蓉蒸超好味





最唔掂係呢個象拔蚌刺身,勁腥

我媽唔敢食生,佢會有煲湯比你淥嚟食,但淥完我都覺得好腥





另外仲有D象拔蚌肉可以用嚟煮埋泡飯





反而個冬蔭公湯煮得幾好味,好鮮甜





雖然食到咁飽,但生日都不能夠唔食蛋糕

家裏每位成員生日我都會準備蛋糕,但唯獨是我生日無人準備比我架




2位壽星生日快樂!!! 

影相果個人(即我爸) 完全忘記將蛋糕入鏡,如果佢記得個蛋糕,Kobe仔就可以入埋鏡啦

留言