大東山賞芒草

5 Nov 2016 - Sat -

11-12月係大東山開滿芒草既季節

趁近排天氣涼左,我地就爭取時間上山賞芒草,錯過左就要出年先再有架喇

人地行山就晨早出發,我地10:00到達東涌仲施施然食埋個早餐先去搭車





11或23號巴士都可以去到伯公拗,今日勁多人,排隊打晒蛇餅,都唔知要等幾多架車先上到

其實由東涌去伯公拗都只係5-10mins車程,23號不設企位,所以我地改搭11號,企一陣就到





人地話去大東山就好似去左旺角咁多人

本來唔信,但見到條人龍上山就信喇,從未見過要排隊上山







上大東山少D體力都唔掂,上山需時2個鐘,2個鐘都係行樓梯

所以行山拐仗係一定要 一定要 一定要帶,重要事情要講3次

雖然辛苦,但上到嚟望到個景係值得架

汲取今次經驗,如果下次再上嚟一定要晨咁早起身,唔會無人,只係無咁多人





上山辛苦,但落山仲辛苦,落山需時2個鐘又係行樓梯

真係一舊舊石高高低低果D樓梯,行到我腳都震埋

經過一輪體力勞動,加上無食lunch,我地已經好肚餓

揀左青衣城Mr. Steak開餐,東想試龍蝦套餐好耐,呢期做緊$468買一送一

唔知係咪太肚餓,我覺得呢個龍蝦沙律好好味





跟餐送一杯紅或白酒,我地可以懶有情調咁cheers





上大東山既手信,芒草一束

我無摘過任何芒草架,喺地下執架咋

希望其他上山人士真係要有公德心,唔好破壞大自然賦予既美景

一日內都咁多人上山,如果個個都摘芒草,其他人就唔可以欣賞到一大片芒草海既景象





已經好肚餓架啦,食左個沙律好耐呢個湯先上

都唔知係咪策略嚟架,搞到我又覺得好好飲





main course我地揀左芝士焗龍蝦配安格斯牛扒






我就配比目魚扒,魚肉嫩滑,個汁亦調得好好味





飯後有甜品,亦有餐茶




行完大東山,對腳痛左幾日,不過為左影靚相我覺得值

只怪自己體能差左,忙完呢個sem真係要跑返步練氣先得喇

留言