裝修是為了婚後住好D (Part 2/2)

本來諗住屋企壇裝修可以置身是外,但最後樣樣都要親力親為...連買部冷氣咁小事都困擾左我好耐,其實我真係兼顧咁多野會好辛苦....讀書時期搞結婚已經好顛....而家仲要我跟埋裝修....媽既一時一樣增添好多煩惱比我...壓力大到我荷爾蒙失調爆到成臉瘡...

但事情總要面對,不停話比自己知要relax,無難題係解決唔到,正因為接觸多左,令我對各方面既知識都增長左


油漆方面

上文提及到揀顏色可以透過睇立邦既catalog,再用i-color睇下出嚟既效果,但catalog都只會列出大路既顏色,如果嫌果種顏色都未合乎你心水,咁你可以直接去門市睇

立邦有間配色中心位於灣仔駱克道,所有既電腦調色都有齊,只要去到睇中邊個色板,抄低個color number比立邦配就得,職員話調出嚟既顏色同色板相似度有90%


Image result for 立邦配色中心



從呢個色板可以睇到就算一種顏色既深淺度都有好多種,要揀選合乎自己理想既顏色就要花少少時間親身去睇喇

另外,一般出面既電腦調色會貴過standard color, 但立邦就無分,劃一價,所以可以安心揀色





冷氣機方面

對冷氣機零知識既我根本唔識分邊款好定唔好,連分體式同窗口分體式冷氣機都唔知有咩分別~~ 經過呢幾日不停上網搵資料,對冷氣機都已經略知一二,起碼都知咩叫變頻定頻丫

本來都想裝冷暖分體式,但礙於要搭棚關係,我地唔想用多幾千蚊去搭棚,所以只能用窗口分體式!!

如果唔係自己一手一腳搞,都唔知道原來上網買電器可以平咁多!! 我首先target左某幾款牌子,再用呢個電器通比較 → 電器通,佢可以同時比較4款,咁樣會容易D睇到唔同牌子既功能分別,而電器通既價錢係平過晒所有大型電器舖及教協!!

以日立雙頻冷暖型2匹冷氣機為例,電器通價$7499,但豐澤賣$86xx,差成千蚊

但低處未算低,東比左呢個website http://www.price.com.hk/ 我再格價,只要你揀左個型號,就睇到好多間電器舖既價錢~~ 我最後揀左Rasonic既窗口式分體,電器通價$6699,萬曜電業價連送貨費都只係$6180,咁又慳返$519

呢個網真係好方便,買電器已經唔洗周圍去格價,只要你有型號,上個網就已經幫到你,當然唔係淨係睇價錢啦,要花少少時間打去間舖頭問清楚價錢 / 該價錢包唔包送貨費 / 有冇貨

我問過幾間,website show既價錢同佢地報既價係一樣,只要送貨費合理咁已經可以confirm,仲可以貨到付款,無需要承擔網上交易既風險




傢俬方面

除左地台床及鞋櫃會現場比木工師傅做之外,組合櫃及媽既衣櫃我地都選擇返大陸做

深圳既田貝四路係傢俬集中地,有齊晒所有家用及商業用既裝修用品,香港好多傢俬舖都係搵田貝四路既傢俱公司做,屋企所有野只要你講得出都有

除左好多香港人會去既家合居外,隔離仲有個小小商場都有訂造傢俬既舖頭,上大陸買野雖然比起香港平,但都要格價,仲要講明佢計個價錢係包運包安裝包上樓,本來我都諗住去家合居訂造,一個6 x 7呎組合櫃+30吋濶既衣櫃收我9千幾人仔,雖然平過香港,但我都覺得貴

之後去左隔離商場問價,佢收我RMB7000,我地最後仲減到佢RMB5800,計返港幣都係大概$6700包運包裝,真係好抵

我地之後再行返去家合居買左個浴室鏡櫃,都只係RMB400,2哥就買左5盞燈都只係RMB2000,仲有浴室櫃及電掣,大家都滿載而歸

我就係幫襯呢間,黎小姐好好人好有耐性,每次畫完圖都會wechat send比我,雙方同意先做,正常加櫃桶都要收錢,RMB80/1個,但佢都無額外收我錢






因為樣樣都親力親為,而家連圖都識畫

由confirm圖則開始計大概2-3個禮拜可完成,但我都未知裝修幾時先搞得掂,佢地可以比我hold住喺廠唔出貨直到收到我通知出貨時間才送貨






現場做傢俬方面都已大致完成,其實現場做有好多掣肘,亦做唔到我理想既梳妝枱

汲取今次經驗,我決定日後再有機會一定返大陸做














































留言

張貼留言