Tung's last single birthday

11 Nov 2016 - Fri -

今年已經係東最後一個單身既生日,從出年開始脫離光棍行列

本來應該要好好去慶祝,但真係好對唔住

呢幾日公司要training,唔可以請假,只能夠夜晚食餐飯仔

今年我並沒有挑選甚麼有情調既餐廳

我而家寄人籬下,咁既身勢衫都唔多件,去乜鬼有情調餐廳丫,去大排檔就差唔多

所以我安排左去葵興工廈區食飯

東初初都好疑惑到底去邊,點解會嚟到D咁既地方

但見到個門口都好愕然,點解工廈區會有間咁既野呢??





推門入去原來係另一遍天,到底食咩既呢??





其實呢到係食semi-buffet架,但佢同其他唔同

一般既semi-buffet係得一道main course,但佢有成9道菜,飽到根本唔洗出去攞其他野食

首先出場有刺身及長腳蟹~~ 唔夠食?? 出面亦無限量供應




仲有煎大蝦





身邊有個願意為你剝蝦的男人是幸福的





磯燒鮑魚好好味





好似係芝士蟹肉包

咁鬼大個包,當然食唔晒,食左半個就打佢入冷宮





茄汁蟹肉意粉

今次我醒,見到隔離枱上左呢碟意粉,我即刻叫waitress將我地碟野份量減半





飲品方面有罐裝飲品,啤酒,橙汁,蜂蜜綠茶,咖啡奶茶檸茶檸水任飲




中西湯都有





重有生蠔任食,揀呢間都係因為呢樣野咋,東非常喜歡





清清地一碟娃娃菜,不過略嫌淡味左D






仲有羊架,又係東既喜愛系列之一





汁燒三文魚骹

個味唔錯既,魚骹都好滑





仲有安格斯牛肉配粥底鍋,東就發達啦,可以獨吞晒所有牛肉




仲有專人淥埋比佢食,生日待遇係優厚D架喇






你可以揀粥底或湯底,出面有好多火鍋配料比你慢慢淥,粥底任添

不過咁多野食,我地都無攞過





最後甜品唔記得左係乜,好似係燉奶

唔啱食可以出去攞雪糕,或者整雪糕pancake





Happy birthday my dearest

食個雪糕pancake當蛋糕啦

留言