婚姻大事豈能兒戲。尋找MUA篇

6 Dec 2016 - Tue -

今時今日結婚最重要有3師 - 律師, 化妝師, 攝影師

律師已由哥哥幫忙book左著名既岑漢和律師

岑律師booking好爆,同我同月結婚既其中一個B2B都已經mark左佢,好彩無同佢撞期姐

化妝師方面本來我都打算出年先搵,但突然諗到出年1月所有野都會加價,唯獨人工唔加

我應該要趁12月搞掂,所以就拿拿臨約一早aims左既MUA Angel Chan 試妝

其實喺化妝方面我真係唔想花太多錢去試妝,每次試妝費由$500-$1000不等

我見好多B2B力求完美,會約好多MUA試妝,為求搵到個MUA能為自己在大日子中綻放光彩

要搞一個婚禮真係需要好多銀彈,為左慳住自己荷包,我好想試一次妝就confirm個MUA

如果我真係可以一擊即中,我連試妝費都唔需要比,因為即時confirm可以豁免試妝費

諗就梗係理想,但又有幾個B2B可以一擊即中丫

上網爬文搵MUA時除左睇下佢既作品適唔適合自己style外,重點我係睇左價錢先

以跟全日價嚟講,7-8K已經係基本,質素好D要過萬

皮幾野化妝我真係勁唔捨得,好多人都會諗"一生人一次,值得架"

但用落我身上真係唔值,所以一見到過萬既MUA已唔洗考慮

我明佢地真係勁D, 化得好D,我無懷疑過佢地化腐朽為神奇既能力,但我真係比唔起

咁啱幫我地影PW果位朋友同幾個MUA合作開,佢推介既list入面我睇中左Angel Chan

佢既作品妝及頭都整得好靚,重點係價錢合乎budget,試妝費都只係$380

再加上WOW入面有個B2B都係book左佢,對佢讚不絕口

佢提及到Angel所化既妝係空氣感路線,即自然透薄,睇到呢點已覺得好適合我

我最怕強調韓式日式既妝,只要簡單,唔花巧,唔濃妝豔抹,清清地整體乾淨俐落就得

同埋我儘量都唔想染髮,因為我非常喜歡自己一把烏黑厚厚既頭髮,chemical野少得就少啦

結果我係一試已經愛上佢,真係比我一擊即中MUA,唔洗花錢在試妝上

§
§
§


Angel好細緻幫我修眉畫眉,同埋重點執眼袋

佢對眼袋有份執著,因為佢之前都有一對大眼袋

但我好明白眼袋係零可能執走,佢已經幫我化到唔覺有眼袋咁滯,但只限於唔笑

一笑就跑晒出嚟say hello





頭飾方面佢有好多款選擇,亦有我最喜愛既皇冠





最近壓力大導致荷爾蒙失調生到成臉瘡

Angel幫我逐粒瘡遮暇,遮晒瘡先上層薄薄濕粉,所有瘡瘡遮晒之餘仲可以覺得個妝好薄

呢點已經令我放下心頭大石,皮膚差成咁都可以化到咁薄,咁當晚萬一我生瘡都不成問題啦





雖然啡髮可以令層次突出,好多details位清晰可見

但如果功架十足既化妝師,黑髮一樣可以睇得到個pattern,一樣可以set得靚









Angel手勢純熟,兩三下手勢就已經轉左晚裝頭

佢話轉妝轉頭時間只需15mins,啱晒我呢D平日擺酒分秒必爭既人





配上唔同頭花都有唔同感覺,我都幾鍾意呢個粉紅花花








我頭太細,花環似乎唔太啱我







閃閃頭飾同樣好睇






2016年價跟全日只係收$7888,呢個價的確唔算貴

雖然喺呢個item方面要洗咁多錢好心痛

但能夠搵到一個比到咁大信心我既MUA,心痛都要揀佢,佢真係化得我好好好好

當晚唔止得我靚,我想班姐妹都要咁靚咁有質素,所以搵埋Angel條team化埋姐妹妝

$350/個,6個姐妹可收我$300/個

雖然好多人都唔會揀咁貴化妝比姐妹,但我唔想幫自己慳錢而搞到自己既朋友核核突突咁

人地肯嚟幫我手已經好好,我一定會優待我D朋友

留言