婚姻大事豈能兒戲。男禮篇

23 Jan 2017 - Mon -

人身大事真係有好多野要安排,踏入2017年第一項KO既item係男禮

一個婚禮上,唔係淨係得女主角要著靚靚

男主角既衣著都極其重要,因為全晚男女主角都企埋一齊

一件合適既男禮除左突顯出男仕既型格及主角地位外,仲可以襯托出女主角既美

所以喺呢方面我地都絕不求其,亦都多得我有個專業阿哥先可以揀到間咁出色既男禮

§
§
§

蘇老闆既男禮果然名不虛傳,一入到舖頭已有種好尊尚既感覺

店員會先了解你既喜好及身型,再幫你挑選最適合你既男禮

當然我地都好相信佢地既專業眼光,因為佢地揀男禮多過我地食飯

佢地最能夠了解咩身型適合著咩款

我地講唔要好formal既黑色,要型要Grand

店員已好快揀左件比我地試,仲揀左我地最想要既藍色

我地2個都不其然講 "我地咁啱真係想著藍色喎"

初初佢揀燕尾比我地時我地都有D猶豫

因為見過好多人著燕尾都唔好睇,著到成隻企鵝咁

但店員哥哥好有信心話東一定著得好睇,而佢有句講得好啱

平腳西裝平時著都得,但只有結婚先會著燕尾,所以一生人一次,一定揀燕尾





結果真係著得好有型,當堂重新愛上東

店員亦好細心為我地襯晒成set,連袋巾都襯埋

即刻感覺唔同晒,好gentleman






喺白燈下藍色會突顯D






另外我地想迎賓同March In唔同,所以叫店員比我地試戴呢款Tie

果然換左Tie感覺都唔同晒,同一套男禮但有2個style

東都好鍾意,仲自戀症發作,睇相時都讚自己有型







就算著長燕尾,一樣顯得高大

見你著得咁有型真係好開心

留言