最後一個仍然單身的新年 2017

28 Jan 2017 - Sat - 年初一

今個係我最後一個單身既新年喇,諗起出年無得收利是就有D傷感,諗起要派利是仲心痛

不過.....能夠派利是都係幸福既所以我同東唯有好好享受下今年收利是既樂趣

而今年拜年聽得最多既說話係 "恭喜晒" "利是收埋今年喇"


恭喜晒呢句好受落,但利是收埋今年呢句真係心在淌淚


不過呢滴淚留返出年先流啦,嚟緊呢年,我同東都要努力儲錢結婚.....加油努力


§

§
§

好彩啱啱12月先裝修完,可以新年有煥然一新既感覺,起碼抹少D野


不過比媽搞2搞,又變返以前咁既樣,由C型組合櫃變到無型想簡化下都唔得






每年年初一2個阿哥都返晒嚟,我間房一夜間已比呢幾個小魔怪催毀,幢牆花晒











今年媽媽搵人寫有我倆個名既揮春,當然要sweet sweet合照下啦










點知紫昕話都有佢個紫字要影埋一份

好可惜....呢張相出自希時對手.......震左




再影....再震






雞年祝大家事事順利...心想事成...身體健康


星雲大師今年比我地既雞年祝福語係名聲天曉,寓意人生奮起飛揚,聲譽遠播




題外話:今年棵桃花真係唔及上年開得靚


可能今年太熱,D花雪得太勁,一心諗住年三十返道場拜佛,所以拿拿年廿八晚買


太心急揀都真係買唔到心水野,呢棵望落其實麻麻地,仲要減極都只肯$168


下次都係年三十有陽光既時候買,年三十實平D,仲睇得清楚D







D花好稀疏,有好多冧都雪死左開唔到






29 Jan 2017 - Sun - 年初二


一如而往,年初二都會去東親戚家團拜,夜晚就會去我姨媽到食飯


每年佢地都好搞笑,佢地係一個好開心既family







30 Jan 2017 - Mon - 年初三

今年初三我地選擇左返道場參加禮千佛法會,好希望年年都可以保持呢個習慣

自從讀書後我都極少返道場喇.....但我依然都係咁喜愛拜佛

每年道場既新春佈置都好靚,除左欣賞各個展館既佈置外,仲感受到各義工法師們既付出

實在好感恩您地多日嚟既努力,因為您地無施既付出先令到大眾可以欣賞到咁靚既佈置






而最開心當然可以同到班朋友一齊團拜啦






下晝我地成班一齊返去佛香講堂食野同埋同師父拜年

今年希時都嚟埋抽法語呀





夜晚食完飯後嫲嫲教希時開粉搓湯圓

希時超鍾意自己搓湯圓,仲好有心機學點搓粉






但唔知點解一路搓會一路嘟晒咀

不過希時真係好叻好有心機搓,粒粒都可以整到差唔多大細





自己辛苦得嚟既成果特別好食架





31 Jan 2017 - Tue - 年初四

趁住有個悠長既新年假,我地入左坪洲探朋友






由細到大去開荃灣既母廟,媽咪話坪洲既龍母廟係第一間,所以都會特登過嚟參觀下






對Ella嚟講去阿紫屋企係一個懲罰,因為要行一條好長好斜既斜路先去到

佢去到門口已索晒氣






簡單既佈置,對住無敵大海景,完全係渡假feel








仲有好大既地方可以自己種下野









今次燒野食真係大開眼界

只係幾舊燒著既炭+包滿錫紙既盒,焗出嚟既雞係好食得好緊要





皮脆雞肉嫩,真係可以食唔停口







多謝紫準備左超多野食款待我地







飯後甜品仲有芋蓉moose cake



留言