蒸走一身肥豬膏

幾經辛苦....死晒好多腦細胞...白頭髮都出左半個頭....我終於搞掂份一萬字既畢業論文喇😭

要怪只怪自己細時唔比心機讀書,搞到而家咁折墮

人地個個禮拜六日就係諗去邊到玩, 我就只能留守Poly做到天昏地暗

眼見同期結婚既wow友都搞得8899, 但我除左book晒D大野後就乜都未搞過

好彩個course都差唔多尾聲,而家搞掂份最大壇野已經無咁擔心

今個禮拜要開始做最後一份paper,要到5月中先解脫 

畢唔畢到業就唔知喇,我盡左力了,唔合格我都算喇,實在太辛苦,再讀我真係頂唔順

§
§
§

今次打尖都要出左呢篇blog先,因為實在太正,太值得推介

經好友介紹,一試就愛上呢間美人蒸,好想試下坐住咁瘦,坐住咁靚

呢期好興呢D蒸桶,有蒸腳同蒸身2款,N種選擇,N種功效

蒸腳$78/45 mins       蒸身$198/30 mins

如果join package當然抵D啦,個package仲可以同朋友一齊用,真係諗得過架

再加上喺葵芳,對我嚟講好方便





雖然朋友介紹知道唔會呃人姐

但初初去到陌生環境都唔敢咁坦蕩蕩蒸身既,我地試蒸腳先啦

見到張list咁多選擇,又瘦身排脂 / 去水腫 / 去風濕 / 抑痛解壓 / 通經化瘀 / 抗衰老等等

我樣樣都想要喎....點搞呀大佬





有選擇困難症既我地交左比老細作主,佢提議第一次先幫我地去濕排毒先

因為做完效果會明顯D

呢到地方需小,但蒸腳每次都容納到8-9人,幾個朋友一路蒸腳一路吹水,爽呀~

唔需要擔心蒸氣溫度太熱,溫度可自由調較,無論皮薄皮厚都無問題





鍾意既可以蒸住休息,又或者好似我地咁selfie下,上下網都幾relax架

我忘記左影蒸完後隻豬腳,同埋重點在桶水

蒸完後排出既水份因人而異,而你會發現有點點白色喺水面,呢D就係體內既油脂

返到屋企你會見到隻腳出現好多網紋,唔洗驚以為皮膚敏感,其實係D濕氣嚟架

出網紋代表排出濕氣,散晒就無事





呢幾部太空艙咁既物體就係傳說中既蒸身桶喇!! 每次可4人一齊蒸

上次朋友仔蒸完腳後念念不忘,所以再相約一齊去蒸身

我都係完成左份final paper先敢應約,如果唔係我都唔能夠咁放鬆咁蒸身





蒸身需時30 mins,女仕們可以full個mask

前面2個窿位可以比你伸對手出嚟玩下電話,拎水飲同埋抹汗,又或者疏下氣

啱啱開始蒸時4個都仲臉帶笑容




蒸左一陣就暈晒

純粹玩下姐......無咁浮誇喇.....同蒸腳一樣可自行調較溫度架

不過如果你想蒸多D汗出嚟就要辛苦少少捱下喇





同埋朋友們一齊嚟蒸都幾開心架

大家個死相都好特別




呢2個就死但未死得既樣




蒸完就可以抹身走人

1個鐘內唔可以沖涼,所以可以一齊食埋飯先走

果頭蒸完,果頭食大餐補返晒,想瘦都幾難啦

不過蒸完出左身汗真係舒服好多,成個身都輕晒

朋友仔話咁快已經約埋下次幾時去喇.....可想而知我地幾迷

留言