我們仍是單身的Anniversary+情人節

我自由喇!! 我自由喇!! 我自由喇!!  (重要事情要講3次)

2年既讀書生涯終於過喇,堅辛苦到嘔泡,我始終唔係讀書材料,讀書呢2年尤如地獄般生活

無論晴天陰天雨天,放工放假,日日夜夜都在Poly中渡過

假期最好既玩伴就係一部電腦 + 一堆scholar

呢D叫細時唔用功之過,只怪自己唔識諗,所以而家要咁辛苦

而家終於自由喇.....可以好好享受下久違了的假期

我比1個禮拜時間自己叉足電,之後就要趕返big project既進度喇

§
§
§


14 Feb 2017 - Tue - 

今年係我地最後一年單身既anniversary + 情人節

唔知係咪因為咁所以佢特別有心思準備呢晚既晚餐呢?

本來今晚要返學架,仲要今堂係講assignment重點,為左呢晚我犧牲有幾大您知唔知??

未算得上有情調既佢都好識做拎住紥花去到我公司樓下接我

佢一直保持神秘,未到目的地我都未知食乜

直到去到幢大廈我先知個死野洗咁多錢食呢餐,情人節食自助山係咪顛左?





唉....唔book都book左,錢都預先比埋,我唯有心痛落淚地開懷大嚼啦

杯香檳好貴.....好飲到喊 😭





呢到每樣野都好好食,唯獨呢樣我最憎

又腥又臭,但東B最喜歡








唔洗講.....Ceasar salad, Parma ham, Salami一定係我起勢攞得最多既食物






佛跳牆好入味.....正







每次嚟呢到攞得第2多就係湯.....呢到無論中西湯都好出色

每次都有3款湯揀,我特別喜歡佢既冬蔭功&中湯,每款至少飲3碗









多謝您今晚花既心思,但有D野始終心思欠款,下次再努力啦

不過節日期間請勿再幫襯呢類餐廳,平日同節日既價錢爭好遠,但食物質素一樣

比貴咁多好唔抵






因為情人節,連甜品都要應下節既








最鍾意呢支棉花糖,有得食又有得玩

我仲攞左4支比3個侄仔女






Happy Valentine & Anniversary

I love you forever

留言