婚姻大事豈能兒戲。婚戒/喜帖/餅咭篇

係時候要update返D婚禮鎖碎事

眼見自己進度落後人地咁多,book晒大野後都未得閒搞其他野,我地都要加把勁

趁3月有大型婚展,拿拿臨去睇下有咩未買/訂,我地今日既目標係KO婚戒+驗身package

在格價期間真係令人傷心,我發覺比起1月時既婚展
所有野都加左價


最衰自己無乜時間做research,睇啱就要儘快book,咁先可以慳返d



先講喜帖

雖然我唔係在婚展KO喜帖呢個item但我上年在婚展選擇鴻星真係一個明智既決定

因為鴻星真係好多野,其中包括喜帖,由本來每席8套講到送10套,確保我一定夠帖派


仲要講緊係包帖包印刷,無古惑位,咁我呢個item可以零支出


印帖唔係話要洗好多錢,但慳得1蚊得1蚊嘛

我地對帖無乜要求,所以好快可以在咁多款帖中揀到心水,以下係其中2強


呢款有3種顏色,傳統大紅底,呢張暗紅底,同埋粉紅色珠光底




呢款有嫁娶字眼比較特別,初初以為一張帖只得嫁或娶一字

我地仲好傻仔咁諗咪要計下男女家各派幾張預數量囉??


但原來係3頁式設計,所以派帖時可視乎你係女家派定男家派而show封面係嫁定娶

我地2個一致裁定,暗紅底銀字呢款入圍






跟住就係今次黎婚展最大目標,誓要KO對戒

呢個item令我地花費左最多時間, 來來回回輾轉反側,幸好到最後都有收獲

東屬意一間local公司"Yes I do",佢地唔係大brand,自設工場,所以價廉物美

一去到我地好明確講出屬意款式,婚展期間照價錢牌再有6折

另外因為東幫襯過,所以老闆都好樂意再減價比我地


呢2對係最後2強,因為波浪型
同交叉型設計好適合我呢D手指又細又短既人


戴上手真係好靚,顯得好修長,可能因為我對交叉款情有獨鍾,所以鍾情於左邊果對


價錢方面右邊果對只係6K,如果揀帕金要萬幾蚊喇


左邊果對因為我地來來回回左幾次,所以由本來9K減到8K一對


男果隻得1粒石在圈內,女果隻有24粒鑽石, 15份, G color, VS, 18K








還掂一場嚟到婚展,就睇埋其他再決定啦

呢間係Mabelle,其實都無預算呢間買,反正黎到就睇下D款同埋想知道價錢有冇驚喜

佢地既交叉款無我想要既款式,得呢對合我心水,呢款有石大概$8xxx/對

用埋場刊附送減$300優惠就大概$79xx,雖然平過以上間Yes I Do

但款式同埋鑽石都比佢地遜色





呢間我都忘記左叫咩名喇,純粹好奇見到呢對介指好特別,係木紋款


一問之下原來木紋款係400年前既技術,只係打造木紋款真係需要好高技術,所以唔多人識做


每隻大概8-9K,即係差唔多17K一對太貴喇.....唔捨得







最後,呢間 "Minted & Co." 就係我地作出最後選擇既一間


同"Yes I Do" 一樣都係local公司,個booth沒有靚靚佈置,慳返成本回饋顧客



而因為競爭大,佢地以買一送一作招徠,只限婚展先有呢個優惠


呢對同屬交叉款,雖然無 "Yes I Do" 果款咁靚,但戴落同樣唔錯,我都好鍾意







因為買一送一,所以價錢方面仲平人一大截,只係$6300/對


女果隻有26粒鑽石,比起"Yes I Do" 果隻多2粒, 同樣都係15份, G color, VS, 18K


如果揀帕金都只係$9xxx


可能你會諗做到咁平一定有原因,係咪有瑕疵架,呢點我唔知,因為人地都唔會話我知


可能打磨或切割方面無其他做得咁好卦,但反正呢點我都唔識亦睇唔出架啦

佢D鑽石又有證書,所以我都會選擇向價錢低頭,同人地爭成$1700喎


婚禮上已花費好多,慳到都盡量慳啦





其實一開始我打算揀無石款,平好多嘛!! 

但我睇勻晒佢成個booth既介指,始終都係好自然揀返呢個款,東話即係證明我好鍾意呢款


同埋我戴呢隻的確比起其他款好睇,所以最後都係揀呢間啦...快快搞掂佢免得下次睇又加價





餅咭方面我地揀左東海堂,比美心貴少少,但D餅好D,收到既人又會開心D

慳落自己到,送比人既野就可以揀好少少啦


我亦都好希望朋友們收到張餅咭時開心D,所以特意在餅咭上花點心思


不過呢舊壓花器需要好用力壓,所以呢D苦力交比東








壓左大概7張就要撩D碎出嚟,過百張餅咭都搞左我地成個幾鐘






但出嚟既效果好好呀.....雖然辛苦D....但值得既

留言