Relaxing & Surprising in Eaton Hotel

13 - 14 May 2017 - Sat & Sun -

恢復自由後的第一個weekend,咁啱又係14號,我地去左Eaton住1晚

多謝公司Spring dinner既禮物,我未試過住香港既酒店架,有1晚高床軟枕都唔錯呀

東好細心咁叫我坐下先,等佢搞check-in既野.........原來一早已有埋伏





睇Eaton既外觀唔太討好,以為裏面都殘殘舊舊,但原來都幾企理舒服架




wow....間房都幾大呀







擺低D袋就拿拿臨換衫去游水先





一上到去望到個池,眼都凸埋....咁短既.....有冇20米呀?

好彩無人,任我地鴛鴦戲水1個鐘






游完水再去嘆返個tea.....仲以為有tea送咁正....特登下晝無食野留肚食呢餐

點知只係得1款cake同埋3款餅任食....都啱既....話明tea咯...係我地諗得太多姐





之後我地去左東大街既金東大食母親節飯

最開心係影全家幅既時候齊晒人

間野食物質素都OK,不過D餸都幾咸,連我咁重口味既人都覺咸

唔知係本身都咁重手,定母親節期間興奮得滯






返到酒店有人叫我開門.......我都覺得奇怪架喇

平時返酒店都係佢負責開門....我負責大搖大擺入去架嘛

一開門就見到一地都係花瓣......原來有人再接再厲....果然係永不放棄同學會成員






呢條橋雖然無新意.......但勝在我鍾意






沿住花瓣路入去見到Beauty & The Breast 既玫瑰花呀

我超超超鍾意....所有注意力集中晒果樽玫瑰....完全無理過紥花

今次真係好有心思....比起上次差好遠....我完全無諗過你有咁既安排






連張床都鋪埋心形玫瑰花






有人會覺得決定結婚前應該要求左婚先....如果唔係就乜都唔好搞住

但我真係唔重視求婚.....我覺得2個人決定結婚不在於你有冇求婚....有冇戒指....有冇花

反正都諗清楚想一齊生活落去...彼此相愛對方一生就已足夠

希望您可以承諾自己對我講既說話

💕下半生 准我留住您 一直相愛💕






酒店仲有早餐buffet送,好多款,好好食,好彩無放棄個早餐姐

呢個weekend好難忘...好relax呀





留言