婚姻大事豈能兒戲。笋崗掃貨篇

16 Jun 2017 - Fri -

唔搞結婚都唔知D錢真係倒水咁倒

最近計過單單入帖利是都花費2千幾,粗略計過結婚所花既利是錢差唔多成萬蚊

有D項目真係無得慳,小資新娘唯有慳落自己用既野到啦

所有野真係要計過度過先好買,好多物資只會用一次,買得貴真係唔值

慳家準新娘想慳得更多就必需努力上網做功課,爬文得知偉大的祖國有個地方叫笋崗

可以搜羅到價廉物唔太美既結婚物資,啱晒唔需要質素但要價廉既我

今日特登同東請假北上尋寶,目標係KO手上既shopping list

§
§
§

特登揀平日北上就係唔想同人逼餐死過關,所以我地1030去到上水好他條食個早餐先出發




傳聞上水熟食中心有檔招牌菠蘿蛋好出色

菠蘿蛋即係用蛋包住個菠蘿包煎嚟食,聽到都覺得特別

親嚐過後只覺虛名而已,純綷去開上水食早餐,無損失,下次可以唔洗嗌

若然特登入嚟試的話,我勸你早點歸去





食左個淡而無味既早餐後就向笋崗出發

前往方法有3個

1. 搭巴士 (RMB 3.00) - 羅湖巴士總站搭102號巴士,於帝豪酒店下車後往行車相反方向一直行到十字路口轉左直行,行多幾步會見到左邊係帝豪酒店,繼續向前行就會見到3幢黃色建築

2. 搭地鐵 (RMB 3.00) - 羅湖站 → 老街站 → 轉3號線 (往益田方向) 至紅岭站 → 轉9號線 (往紅樹灣南方向) 至园岭站下車,D出口,同巴士落車後路線一樣

3. 搭的士 (RMB 大概21.00) - 羅湖站直接搭的士

如果你有4個人當然唔洗煩搭的士啦,但幾蚊都要慳到盡既我地選擇左搭地鐵

同埋自己都想識去多D地方





又係全靠上網做功課,知道位於A幢2/F既飛翔比起其他婚嫁舖頭更平

好多結婚物資已有齊,真係上嚟執一轉已經慳唔少







唔高要求既可以揀埋襟花及手花,價錢視款式而定




我手上既手花都只係RMB 6.00





車花唔要中間朵花 (即下圖) 只係 RMB 5.00,上圖就 RMB 8.00





上網教路,帶定架車仔嚟唔洗拎餐死,話咁快就塞滿一車

好可惜,喺飛翔買唔到我最大既目標褂鞋,隻衰腳太細累事




於同一A幢地下仲有2間出名平既舖頭,但呢2間都無我size既褂鞋

唔通我既宿命係要落返HK買貴野,我唔想呀,著一次就掉好浪費呀

其實笋崗唔止婚嫁野買,呢到都有勁多文具用品及玩具,笋崗之戰經過3個幾鐘後就此結束




之後我地抱有最後希望落東門睇下買唔買到褂鞋

好彩今次上嚟無白費,符符碌碌比我去一個女人商場搵到間野有褂鞋買

仲要成個商場做緊搬遷清貨,汲取到笋崗既經驗,我今次打死都講價

對鞋由RMB 50講到 38成交,仲要啱我size,買到呢對鞋真係好有成功感





Oh no~~~ 點解你咁有型既??

我地買左6副眼鏡比兄弟當日chok住拍片....RMB 10.00/副





不經不覺行到6點幾就去開餐喇

期待已久既木屋燒烤.....好掛住你呀




喜歡呢到既原因係平靚正,完全唔洗睇價錢可以不停嗌




呢到D串燒10串為之一份,除有D款式寫明MOQ外,一律都可以嗌半份

啱晒花心想試多D款既我地




食串燒咁熱氣,當然要飲鬼佬涼茶下火啦





飲杯~~~ 慶祝我地買齊晒D野....最值得高興係買到褂鞋




大大盤沙律都只係RMB 18.00





超爽口既雞腎半份 RMB 10.00





最少要嗌半打既燒生蠔 RMB 24.50

雖然話生蠔,但燒完食落口熱辣辣







最好味就係雞軟骨,可以用爽脆嚟形容









食左咁多埋單只係RMB 2xx,2個人食到咁確係有D誇,但呢個價錢絕對零可能喺HK發生





返屋企點算下今日既戰利品,今日花費左RMB 366

在笋崗之戰只可惜我地不擅於講價,如果唔係埋單應該仲可以開心D

留言