婚姻大事豈能兒戲。姐妹手花篇

18 Jun 2017 - Sun -

結婚一生人一次,能夠有班好姐妹陪住出嫁係一件好幸福既事

特別係一班識左超過10年以上既姐妹,我非常珍惜呢份友誼

今日雖然係我結婚,但我當佢地全部都係我big day既女主角

姐妹們話佢地著咩唔緊要,最緊要新娘靚就得

但我唔係咁睇.....我要靚....但我都要我D姐妹靚

在選裙方面我揀左rainbow colour,目的係希望各人都著到自己鍾意既顏色

裙既款式亦任佢地揀,只要佢地認為舒服同靚就得

與其你規範佢地著D你認為靚既服裝,倒不如任佢地選擇最適合自己既裙

好慶幸6位姐妹都有自己心儀既顏色,彩虹仙子就係咁形成

另外,一直都想為姐妹們製作特別既手花,大路既手花只會戴1次,1晚之後都係掉就好浪費

我希望結婚當日用之餘平時又可以當首飾戴,但一直都無頭緒

趁今日有時間出深水埗走轉,咁就比我諗到整呢樣禮物比佢地

我係家政白痴,所有手工野都唔識做

只能夠簡簡單單穿條手鏈比姐妹們,希望佢地收到呢份禮物都感受到我既用心

§
§
§

材料好簡單

只有仿珍珠、字母、圈圈、魚絲線




6條手鏈都搞左我幾個鐘





確保唔好做做下野斷線,買個保險,穿雙線最穩陣





我盡左力喇





希望姐妹們收到會鍾意啦


留言