京阪奈練仙之旅 - Day 1/5

繼上次突然出走米蘭後,今次又嚟一個突擊畢業旅行

由決定去呢個短trip買機票到出發都唔夠1個月

咁短時間plan行程,仲要呢段期間搞結婚野,draft rundown,過大禮等等....真係自己攞嚟忙

不過同學仔誠意拳拳邀請去旅行又好難推既,就比自己relax幾日啦

但由於結婚已經用左一大筆錢,所以就算去旅行都要慳到盡

今次第一次搭廉航,我又預算自己唔會買好多野,所以連行李都唔買,來回慳返$5xx

住宿方面揀位於難波既民宿,住4日每人$1020,每晚都只係$255,平過酒店好多

去環球影城(USJ)係一件相當昂貴既事,所以要周圍格價

香港有7大旅行社發售門票,最平係日航,但我搵到經KLOOK網上買仲平

請謹記check晒唔同日子既fast pass價錢先好買入場門票

本來我地打算4 Jul去USJ,但發現4號既fast pass要$522,3號只係$398

爭成佰幾蚊喎,緊係揀平果日去啦


                                                                                Price        Remark
                                       Air ticket                          $1849      (with Tax and seat selection)
                                       民宿                                 $1020      (5D4N)
                                       Universal Studios Japan  $855        ($457 入場門票 + $398 Express 4)
                                       洗費                                 $2200      (¥34,000 / Rate 6.5)
                                                                            -------------
                                       Total:                                $5916

而今次洗費只用左$2200我都覺得自己好強

日本交通費出名貴,又有景點門票,我亦有買手信比家人朋友同事

咁到底我係點樣洗咁少錢呢? 睇落去就知.....

 
1 Jul 2017 - Sat -

Day 1 - HK → 大阪機場 → 心齋橋若狹家晚飯

上次去大阪已經係6年前既事,我已經無乜印象

再加上讀書用腦過度死晒D腦細胞,我plan呢個trip時直情好似新手上路咁

又因為時間所限,plan唔到咁多~~ 唔理啦,去到先算啦

第一次搭廉航,感覺良好,無delay





搭廉航無電視睇,除左瞓覺就係睇座位後既雜誌,竟然比我發現有車飛買

由關西機場出難波 ¥920 ($64), 而家只需$59, 唔洗排隊又買到平dd既車飛

成事件係快左又抵左





過關出閘後會見到呢條人龍.....買關西乜乜物物券就係呢到

無論第1日到步定最後1日離境,呢條隊依然都係1條龍,慶幸自己唔洗買






關西機場出閘後上2/F過對面就會去到關西空港駅,呢到就係搭南海空港列車出難波







今次間民宿距離難波駅有點遠,搵左好耐先搵到,識行都要成10 mins,仲要連續3晚都蕩失路

靠佢比既地圖無乜用,全靠google大神,而今次成個trip都係靠佢

唉~~我發覺我有讀書創傷後遺症,以前行過一次都可以認得條路,但而家.....






民宿比酒店優勝之處除左價錢平之外,房間都大D

間房都唔錯呀,表面都好乾淨,重點在3個人既行李打開晒都無問題

又有廚房可以煮食,基本既調味料,廚具碗碟都有齊,可以朝早煮早餐






再度取勝之處就係有露台,令到間房開揚D光猛D,同埋可以洗衫晾衫

尤其係我hand carry行李,衫唔可以帶得多,有得晾衫是重點






日本民宿3床意思就係2張床+1張梳化床

如果真係要3張床就再貴D,所以我絕對唔介意瞓梳化床,平放後好大好舒服架






放低晒D野後就拿拿臨衝去道頓堀/心齋橋放飯

嚟到呢到感覺好陌生,明明之前條路好舊架,點解而家咁光猛咁新既?

之後先發現原來舊果條路喺另一邊






若狹家係比較平價既海鮮飯

最愛海膽既我當然要衝入去食啦






今晚係展開旅程第1日豐富既晚餐

但原來呢趟係練仙之旅唯一豐富既一餐






話明慳家之旅,我當然揀左經濟抵食之選啦

海膽吞拿魚蓉三文魚飯 - ¥1170 ($82),朋友仔果碗多堆魚子 - ¥1590 ($111)

我戒左三文魚好耐喇,但睇勻成個餐牌碗碗飯都有三文魚陪伴,冒住生虫虫都要食







食飽飽後就行陣心齋橋,朋友們已為未來幾日既shopping mode開動

而我就開動左食mode

呢間章魚燒長期都好多人排,連日本人都排就絕非池中物






睇住佢大大粒章魚放入去,諗起都流口水








出爐熱辣辣章魚燒 - 500 yen/7粒

我好應該即場食粒先,但由於食左成碗飯太飽,所以只可拎返民宿嘆






再配埋我每次去日本必飲既蘋果汁

雖然章魚燒凍晒又淋晒....但都算係一個唔錯既宵夜

仲諗住今次旅行預左肥半個碼返HK....但結果未如理想....都唔知應該開心定唔開心

留言