京阪奈練仙之旅 - Day 2/5

2 Jul 2017 - Sun -

Day 2 - 黑門市場早餐 → 奈良 → 心齋橋蟹道樂 → 梅田空中花園 → お初天神裏参道晚飯

選擇合適自己既旅行伴侶係好重要既事,如果你有位隨性既團友實在會令人失去預算

我地出發前都知呢位團友有2日唔會隨團,所以安排出發奈良前都只諗住隨意食D野就算

點知因為佢朝早既一句 "你地食早餐都掉低我呀?" 結果就大家去左黑門市場食早餐

而呢下既唔忍心...就令我地逗留奈良時間少左1個鐘...去少1個景點

§
§
§

大概09:00已經到達黑門市場,已經好熱鬧,周圍都係廣東話,好似返左HK咁






2隻乖乖小狗坐定定唔郁等主人





黑色呢隻四眼仔好可愛呀






隨性團友唔食海鮮唔食魚,只喜歡食肉

行勻成個黑門市場,最後揀左檔比較多選擇啱大家口味

我既早餐 - 雜錦壽司 






雖然我想慳錢.....但見到海膽實在忍唔住

已經唔買一板....只買一夠...慳左喇







團友們的早餐







隨性團友果然係食肉獸,連早餐都要揀咁厚既豬扒包






由難波去奈良有2個方法 - 1.JR  2.近鐵

我地選擇左搭近鐵因為價錢平同埋奈良駅出口近過JR少少

搭<快速急行> ¥560,大概40 mins就到

我地亦無買任搭巴士券,因為所有景點都行到去

更何況去完黑門市場已知時間唔夠,只去到2個景點





上到地面直行轉右就係商店街,轉左直行上去就有景點指示牌

大板呢幾日好天到不得了,勁搽防曬都無用,黑係必然既事





沿路行都會見到鹿...全部都係鹿






咁啱有隻鹿瞓左喺東大寺世界文化遺產既碑前,輕易就形成一個影相景點

因為著短裙仔,唔方便踎低,重點既字遮晒










東大寺入場費 - ¥500

東大寺已經有過千年歷史,好值得一去再去






呢位團友第一次嚟奈良,所以餵鹿餵得好興奮

但好不幸去到東大寺門口比隻鹿打劫,我拍低晒犯案過程作為證據






非常宏偉壯觀既大佛殿,一踏入東大寺門檻就有種好清幽感覺






寺內供奉15米高既盧舍那佛






好可愛既日本小朋友,好多人都排隊捐過木柱既窿










預返時間搭車返難波蟹道樂食lunch

需要預先喺HK book位,如果唔係walk in有排等






上次嚟蟹道樂食過晚餐,今次就選擇食lunch,咁就可以慳返少少

隨性團友滯留海洋館,所以臨時甩底

得返2個人,嗌1 set lunch share就OK ¥2500 ($175) 













再散嗌一客蟹肉壽司 - ¥2268 ($159)






雖然好好食,但呢餐lunch食成$3xx真係好貴





食飽飽仲有大把時間,2條友喺心齋橋閒逛,團友喺藥妝瘋狂格價

咁啱途經gram,出名食厚切pancake,可惜限定款式好快已賣晒

失望而回,但民宿附近都有1間,可以plan最後1日去食






會合埋另一團友就上梅田空中花園 - ¥1000

本來打算較啱時間睇日落,但天氣不似預期,多雲又多人,排到上去已睇夜景喇






靠Google大神帶我地去梅田既隱秘小巷 "お初天神裏参道" 食串燒

巷2旁都有唔同既食肆,門口睇下餐牌,揀間menu啱睇就坐低






前菜好好食,個汁酸酸地好開胃





啤酒係串燒既好朋友





燒魷魚爽口彈牙,完全唔韌










極多葱既章魚燒,團友們勁鍾意食日本葱

雖然我唔太喜愛,但食落確實無香港果D咁大陣味







每次去旅行都會開動大食mode,大食到好似發育咁

就算食到幾飽,夜晚都要買個pudding做宵夜







返到民宿隨興團友好開心咁同我地分享佢買左呢個夕張哈蜜瓜
識食既佢仲話呢個瓜甜度達到20!! 20....即係幾甜??? 即係幾多羮糖??

當我地比錢時眼球都碌埋出嚟....呢個瓜 + 2個桃要成 ¥6xxx ($4xx)

咩事要買咁貴?? 唔洗咁識食下嘛?? 食左曉飛??

我同另1團友結論係....係我地錯...係我地大意...今朝唔應該單獨留佢喺黑門市場買生果

我地只吩咐佢唔好買咁多,但忘記吩咐佢唔好買咁貴,結果要喊住咁比錢



留言