京阪奈練仙之旅 - Day 3/5

3 Jul 2017 - Mon -

Day 3 - Universal Studios Japan → 心齋橋24激安&藥妝掃貨

呢個trip既subject都係因為今日而命名

本以為臨結婚仲去旅行實肥硬,東仔已吩咐我唔准肥返嚟

結果我不負佢所望.....日日行到腳踎....仲要無餐溫飽

§
§
§

今朝懷著興奮既心情,預左做running girl,拉晒筋咁衝去USJ

尋晚已買定飯糰同野菜汁做早餐.....再加2舊桃做飯後果...食飽飽就上路





團友期待已久既Harry Potter,買fast pass都係為佢,終於等到今日啦




sunshine day

呢幾日日本真係好熱,日日都濕晒,成身臭住咁行街

但原來聽日九州果邊打大風,掠過大阪,所以周邊咁熱








都唔知算好彩定唔好彩

今日USJ特別少人,每個遊戲都唔洗點排隊,買左既fast pass都無用武之地,嘥左幾舊水

好彩買Express 4而唔買Express 7姐,如果唔係仲揼心







呢個Backdraft真係有點無聊,中文名叫浴火赤子情®,聽個名令人有D幻想

如果入園當日好多人,真係唔建議入去,花時間排第2 d game好過

遊戲主要比你體驗身在火海中既你面對大火既束手無策

全程講日文,令我投入唔到






Minions 係我最期待既game,好可惜Express 4 standard一早賣晒

呢個小小兵無fast pass....好彩都只係排左45 mins (USJ一般嚟講排2 hrs)






本來都唔想玩呢個Flying Dinosaur.....實在太恐怖

但fast pass包埋,無計啦,反正嚟到就照玩啦






一般過山車你都係坐喺到臉向前面

呢個遊戲既玩法都係坐喺到,但扣好安全帶後就將你個人趴前臉向地下

成個人瞓左落個安全帶到,未開始我已經勁驚個安全帶鬆左






然後你就化身翼龍周圍飛,周圍穿插

話明翼龍...速度當然勁快....仲要全程臉向地下...嚇到我標尿...唔敢開眼

我下世投胎一定唔做翼龍或者雀仔






一輪衝擊完後都係玩返溫和D既大白鯊® ,坐下船仔比鯊魚食算啦






未到13:00已經玩晒全部遊戲 (except Harry Potter)

唯有坐喺路邊瞓一個鐘等睇花車巡遊

原來呢個巡遊為夏日版而設,30 Jun先開始有,好好彩比我地遇上








所謂夏日版就係會增設射水環節,個個遊客都準備雨褸膠袋保護自己既物品,好讓盡情玩水






而演藝人員就會不停射水 / 用水桶淋水,遊客會用水槍還擊

成個氣氛好summer, 好開心








天氣實在太熱....我地玩晒遊戲實在太得閒

坐喺芝麻街果到食埋個飯糰當lunch






好大個繡球花....好靚






fast pass提供進入哈利波特禁忌之旅時間係18:30

仲有成幾個鐘...我地決定唔等...照去排隊算喇

團友係Harry Potter fans,入去影下相,扮妙麗飲杯奶油啤酒是重點






入到呢個小鎮周圍都見到魔法,對Harry Potter零認識既我實在無乜共鳴

唯有不停問團友....煩到佢想打我咁滯












最後我地決定排個幾鐘玩埋禁忌之旅就走人

玩完都仲未夠18:30,早知唔買fast pass






由原本預訂離開時間係9點幾...而家唔洗6點就走得
我懷著極興奮既心情彈住咁返去難波食餐期待已久既大阪燒同拉麵

為左留肚食拉麵,我地嗌1個大阪燒share - ¥1405






我有問團友嗌多個炒麵食好唔好....但被reject了

雖然好想食...但為左陣間既拉麵...好啦...忍口






好好味既大阪燒....好多我喜愛既沙律醬

但估唔到呢半個大阪燒原來已經係我今晚最後的晚餐

我地諗住未食得落拉麵就去左激安shopping先...反正都係就買埋所有既手信啦
團友仲話要去藥妝,點知一行就行到9點幾....我提議食拉麵又被reject了



總結我今日總算食左3餐

早餐.....1個飯糰
午餐.....1個飯糰
晚餐.....半個大阪燒

好彩尋日買左個心痛哈蜜瓜,填補下個胃仔

留言