京阪奈練仙之旅 - Day 4/5

4 Jul 2017 - Tue -

Day 4 - 金閣寺 → 伏見稻荷大社 → 錦市場 → 花見小路

今日出發去京都,呢個trip終於齊人一齊去玩

因為由難波搭JR去京都要1個鐘車程,由京都去金閣寺要40 mins車程

所以我地要晨咁早6點幾起身,我又係咬個飯糰做早餐

大概10點幾就到達第一個景點金閣寺





入場費¥400,門票係一張開運招福御守符





個颱風已著陸九州,所以影響到大板既天氣,即將有狂風暴

天氣不似預期,沒有光燦燦金碧輝煌果種景觀,但一樣令人舒適





我一身打扮實在太適合做呢個舉動





京都好大,有好多地方都值得去

如果再去大阪,我會揀紅葉或櫻花季節去一次京都既嵐山,上網search d圖實在太靚

今次為左團友們,我揀左伏見稻荷呢個景點,大家都未去過







賣相吸引既大福餅,團友買左個嚟食,慶幸我無興趣食呢D





原來士多啤梨個心係爛架,好彩團友無食到,返民宿切開嚟睇先知爛





拍藝妓回憶錄就係裏面既千鳥居取景






狐狸係稻荷神社既使者,所以會見到每隻狐狸咬住既物品都唔同





呢到就係進入千鳥居既著名景點喇





呢到就係小千代奔跑既經典場景

好想扮小千代,但太多人奔跑唔到





睇返呢張相,我既膊頭現晒銷骨,好似無食幾日野瘦晒咁







估唔到前幾日咁好天,今日天氣好反常,行完2個景點後就落大雨喇

因為買左巴士券,本來想慳錢搭巴士去錦市場,落雨就惟有改搭京板本線

好彩做晒research點搭車姐





錦市場就好似黑門市場咁,好多野食買,漬物特別多





團友們對每一間店舖都好有興趣,逐間入去睇

我已經不停向後回望好多次,佢地總係落後幾個舖位

咁樣行法,3個鐘都行唔完呢條街






我尋晚只食左半個大阪燒,今朝只得1個飯糰落肚,肚餓到頂唔順

連平時唔食既漬物都不停試食,實在太肚餓,每樣都覺得好好味





見到眼前有間一串串八爪魚成¥300/串 ($21)咁貴都照買嚟食.......但咩事要咁貴呢??





原來八爪魚頭入面有粒鵪鶉蛋架,係咪magic嚟架??

全靠粒蛋填補下個胃仔





好彩錦市場係一個有蓋既市場,成條路都唔洗擔遮

眼見太大雨都無可能行到去祇園花見小路,我亦都極之肚餓

見到有間食肆都唔理咁多衝入去食喇








食飽飽充滿力量就可以繼續行街喇

團友好好眼,記得呢間杜如風介紹過蒟蒻洗臉皂





仲可以每隻味都試下洗手,有得洗手又有得玩,正

原來店內有個香港人職員架,同聲同氣果然好D,可以問佢有咩功效

順便可以問埋個颱風會唔會打過嚟大阪,好驚聽日返唔到HK





之後見D雨細左,團友要求繼續原定行程,往祇園花見小路出發





途中經過disney store,有齊盧米亞,葛華士,茶煲太太同茶杯仔呀

睇左..摸左..影左相..當買左





冒住風雨終於嚟到花見小路





太大雨都無野行,又影唔到相,我地決定早早折返難波





咁早返到去做乜?? 咪就係比時間大家最後衝刺shopping囉

百貨公司/ Tokyo Hands / 藥妝再掃貨....我攰到直情挺唔直條腰





途經出名的龍蝦包,2位團友食過都激讚個包好鬆軟






終於等到佢地買完野可以求其入1間居酒屋放飯喇

每餐飯都要啤啤佢放肆下





呢間居酒屋勁抵,串燒好平,每條大概$7-8,平過HK好多







呢餐只係食左¥2805,大概每人都只係食左 $70,抵呀

留言