京阪奈練仙之旅 - Day 5/5

5 Jul 2017 - Wed -

Day 5 - 難波gram食早餐 → shopping at 0101 → lunch at心齋橋 → HK

今日行程可以話係無行程,仲以為可以臨尾食返個拉麵,點知呢日都係失望

最後1日終於可以瞓到9點先起身,呢幾日都0700起身,行十幾個鐘,沖埋涼成點幾先瞓

呢個trip想肥都難

如果唔係民宿要求10:00 check out我地都想瞓晏D

有團友之前買左D神戶牛同豚肉,今朝佢做大廚煮早餐







佢地果然係強勁鍾意食日本葱.......多成咁






有人特別要求今日一定要食到佢

佢既招牌厚鬆餅每日限定3個時段開賣11:00 / 15:00 / 18:00,每時段只賣20份

即係話如果你唔係排10位以內食到既機會都好低





我地拖晒喼咁嚟到間野排隊,好彩10點幾嚟到只係排第5-6枱,無失望而回






¥950既pankcade, 大概$67無野飲,真係去旅行先捨得食





排隊時店員會幫你落單先,減少等候時間

入座後你只需要嗌野飲或其他食物就得









厚切鬆餅隆重登場

我地3個人叫左2客pancake, 由於佢太軟淋淋喇,第1客比我拉一拉隻碟已成幢冧左
我地3個望住碟野呆左幾秒....惟有等下一碟上枱先影啦

確實幾好味....好鬆軟....配少少糖漿已經好OK





望返呢張相我先發覺......呢幾日曬燶左....






今日第2個景點係周圍搵locker,難波車站好大好多locker

但搵個可以放到大喼既locker 一D都唔容易,好多都比人用晒

我地要分頭行事先爭取到2個,仲要係分開擺






之後既景點係無相post.....因為我地去左行百貨公司shopping

竟然日本7月第1個禮拜既減價週都比我地遇上

結果當然收獲豐富啦...........佢地

亦因為有人買左2條貴褲但又想食西餐,所以午餐要揀間平價西餐食






呢間西餐廳既西餐款唔係牛就係炸野,中左我拒絕食物排行榜頭2位
惟有揀個豚肉飯食算....唉....日本最後一餐都食唔到自己心儀既拉麵






我地搭廉航無飛機餐食....所以又去便利店買¥100飯糰偷運上機食

呢個trip我同飯糰成為了好朋友






慶幸無大風大雨了,相信可如期上機

亦感恩成個trip都好順利,咁多日都只係去京都祇園時落大雨

相比起九州既情況我地已好好彩了





最幸福的事情莫過於返到HK 12點幾有人嚟接機

I love you & miss you so much

留言