破格的東京honeymoon - Day 1/5

終於等到我最期待既東京之旅喇,上次去東京已係2009年既事

好喜歡東京既地方同美食,但2011既輻射事件後實在令人卻步

我好想再去,再加上爸從來未去過日本,所以東京係一個比佢體驗日本文化既好地方

Plan去東京時都有做下research,發覺所謂輻射唔係你所想像咁嚴重

有人話你唔會生仔咪去囉 / 你唔怕生cancer咪去囉

不如自己去了解下輻射指數先作出判斷啦

香港地方細,密集既高樓大廈佈滿電訊公司既發射器,難度輻射唔高嗎?

用微波爐叮野食/ 照X-ray / 日夜對住電腦電話 / 瞓覺時唔熄router...難度輻射唔高嗎?

其實真係唔驚得咁多喇,趁行得食得就出外玩下,尤其同父母

呢點係我堅持帶父母去Honeymoon既原因,我唔知幾時佢地會唔行得

到時佢地行唔郁就邊到都去唔到,趁佢地仲健健康康就要及時行樂

BB時佢地抱住我周圍去,我而家有能力一定會帶返佢地周圍玩,愛要及時

§
§
§

以下就係5人既支出,大哥張機票用asia mile換,所以慳返張機票錢

Vanilla airline果4張機票真係冤枉錢

晨早book晒所有野玩到13號先返,點知Poly好遲通知畢業禮係12號

搞到要買單程機票提早2日返嚟


                                    Item                              Price             Remark
                                Air ticket                         $ 8832           HK Airline for 4 ppl
                                                                         $ 3976           Extra tickets Vanilla Airline for 4 ppl

                            上野寶石酒店                                           
                      Hotel Sardonyx Ueno              $ 8816.16       5 nights for 5 rooms
                                 
                              岡田酒店                                                   
                           Hotel Okada                       $ 5336.47        5 ppl/room
                      
                       箱根周遊卷(2D)                     $ 1,726.6         5 ppl

              Skyliner京成電鐵特急列車           $ 1198.1          4 ppl
               成田機場往返東京(單程車票)

                    Dah Sing insurance                   $ 609.6            4 ppl   
                                                                   ____________
                                                                     $ 30494.93       



今次我同東既洗費可以話出奇地少,竟然2個人加埋洗左10萬Yen ($7000)

我地一樣正常咁食野買野搭車,但就係唔知點解可以每人洗得$3500,呢個價仲已經買埋手信

Currency exchange rate 大概兌7啦,有D我之前65時入定貨

所以呢個trip計返每人唔洗1萬.......今時今日原來仲有人去日本用唔到1萬...果個就係我 😂



7 Oct 2017 - Sat -

Day 1 - 上野 → 淺草雷門 → 原宿 → 新宿

買機票前問過媽咪既意見,佢都贊成搭凌晨機,因為唔會浪費成日

所以當晚我地早D食完飯瞓一陣,我已經online check-in左,所以01:00到機場就OK

寄埋行李,再慢慢碌去gate 213都已經差唔多2點,所以等都唔洗等就已上機

第一次搭HK Airline,無delay之餘仲要飛快左




估唔到我地去到成田機場第一餐係食麥當勞😒

果到有N個選擇,但媽咪間間都say no,到我問佢食麥當勞好唔好,佢就答得最爽快

日本麥當勞早餐既鮮橙汁好大杯呀,香港果D細杯到飲3啖已無晒





搭Skyliner係出市區最快既方法,大概41 mins就到上野

Skyliner - 41 mins / 2470 yen ($173)

Access特快 - 90 mins / 1240 yen ($86.8)

慳錢大法就係上網搵下有冇D乜券物券最抵用,結果我喺Klook買左單程車票$149.76

Access係平...但搭完凌晨機仲搭成個幾鐘車,唔好辛苦D老人家了





Skyliner坐得又舒服,瞓一陣就到

2老雖然喺飛機大覺瞓,但雙眼都係耷晒





去到上野就拿拿臨拖行李去酒店放低先,然後洗個臉就出發玩喇

今日係Sat,阿美橫丁人山人海






香港仲係好熱既時候日本已經好清涼了,好彩有帶外套







隨意喺阿美橫丁行下....咁啱經過一間廟有表祭...上去見識下先





我地見到有信眾清潔菩薩像,雖然唔知咩嚟,但都入廟隨俗,有樣學樣






地藏菩薩像






見有好多時間,我地就去上野公園內既觀音堂參訪






話晒爸第一次去日本,當然要去雷門見識下






媽對上一次去雷門已係廿幾年前既事,而家既仲見世通當時係一幅爛地

媽最鍾意行到邊食到邊







新婚小夫妻要搵地方自娛下...求籤櫃都影一餐😁





另一主要景點係原宿既明治神宮

一路行一路google講明治神宮既緣起同歷史比2老聽

如果唔係佢地會覺得就咁行條石路好無聊






咁啱又比我地見到有日本人今日結婚影緊相,佢地會喺一棵大樹底下咁樣影

禮服就係咁...好特別





我地呢對新婚小夫妻當然要抽下水啦 😂






有好多人會喺明治神宮求姻緣符....聽講話好靈驗

我無試過.....因為我求觀音菩薩仲靈 😜





出返去竹下通見識下,當然呢D後生既shopping熱點唔啱2老啦





我最喜歡食雪糕pancake😋 連媽咪見到都好快話要食







好彩有幾張櫈比人坐低食pancake,我地又乘機可以抖下





之後我地喺新宿西口換箱根周遊券,再會合埋剛到步既大哥食晚飯

大哥成日嚟東京,所以帶我地嚟呢到食好西





呢條巷仔有好多間好細既食店,大部份都係食串燒





我地當然要搵間有Chinese menu既食店先入去啦

好開心可以一齊去到日本旅行呀...我從來無試過同大哥去旅行架

大哥跟埋嚟都係因為佢好想試下同爸媽去旅行





我地真係嗌左好多野食.....好食果D就再encore

呢到D串燒仲平過香港,埋單都係大概千幾蚊,平均2佰幾1人抵到爛





唔好以為2哥一家都有嚟
我地不停send相比佢睇,佢又唔執輸,話自己都去左原宿食飯 😂 只係香港間原宿





行左一陣原宿,大哥又帶左我地去食拉麵

等位期間爸見到有部電單車,佢走去坐住人地架車之餘仲無啦啦攞個鬚刨出嚟剃鬚

成個feel咁似周星馳既 😂






我地實在太飽,但大哥又好熱情地推介講到好好食,唯有2人食1碗

今日真係好攰好飽了





今次試左呢間酒店,雖然D房勁細,但勝在乾淨及地點便利,重點係價錢平








有同過我去日本既朋友都知....我每次必定買呢隻蘋果汁...因為真係好好飲

仲有呢隻布甸做宵夜



留言