破格的東京honeymoon - Day 2/5

8 Oct 2017 - Sun -

Day 2 - 佛光山本栖寺 → 池袋燒肉晚餐

今日只有1個行程,就係去佛光山位於東京本栖湖既本栖寺

由於本栖寺位於郊區,車程要3個鐘,來回要6個鐘,所以都唔會再有其他景點可安排

不過本栖寺位於本栖湖,係富士5湖之一,附近景色極度靚,所以呢日大家都不停影相

去本栖寺方法: 搭乘JR山手線去【新宿站】→ 轉中央線特急至【大月站】(2 hrs) →
轉富士急電鐵到【河口湖站】 (45-55 mins) → 再等師父私家車接載至本栖寺

我地誤打誤撞去到新宿站既中央線時見到有架車寫住去河口湖,有理無理即刻衝上車

查票員上到嚟查飛知道我地無飛,然後就拎部機比我地嘟Suica

再細問之下先知道呢架車直去河口湖站,係假日先有

真係好彩 ✌ 唔洗帶住2老走嚟走去大月站又買飛又轉車

§
§
§

酒店包埋早餐,幫我地慳返唔少,啱晒細食既我,亦啱晒媽咪一起身就要食既原則

仲要呢間餐廳係Italian Tomato...質素唔錯呀





有幾款選擇...每個餐都配碗洋蔥湯...咖啡茶果汁任飲





自由行好處就係無時間所限,鍾意影幾耐相都得

好彩有大哥隨團我地先有靚相








一上車大家都係咁瞓💤.....醒幾次都仲未到....真係好鬼遠呢





無花無假...真係3個鐘車程

日本D車真係準時,預算到達時間11:00就真係11:00

一落車就比我地見到咁colourful既Thomas







嚟到郊區天氣勁好....好彩好猛太陽...如果唔係都幾凍






師父由河口湖站車我地去本栖寺都要半個鐘

就算坐幾耐車都熄滅唔到我要去本栖寺團火🔥

終於嚟到見識到....真係好靚....沿途仲睇到好多紅葉...簡直係bonus呀









本來呢個地方係一間訓練機構,有本殿、 教室、 會議室幾十間,寢室可住3xx人

師父上人保留所有原有既建築及房間,不花費不浪費

有時以前既運動員重遊舊地都會不斷讚嘆保存功夫做得好好,佢地亦可懷緬以前訓練既日子






預先已同師父說明我地會午齋,但估唔到係食自助餐,仲有咁多餸,好感動呀😇






大家都餓左好耐...除左我...個個都裝好大碗飯餸 😂







呢幢好似武林大會格鬪場 (←東形容的, 睇得龍珠多) 既建築物就係大雄寶殿喇





入到去簡直嘆為觀止

日本既大殿完全係日本style,第一次見識大殿用上塔形設計,四面都是佛





連天花頂都一絲不苟畫上諸天神相








另一開心之處係可以同大哥嚟到佛光山,仲可以叫佢跪拜添





參訪完本栖寺,我地就過對面既本栖湖玩下

呢到大到我要用全景mode先影到





非常極之靚既美景

雖然呢張相係執過,但現場睇都真係藍天白雲架





仲有好多芒草....唔洗咁辛苦上大東山





本栖湖其中一個景點係吸引到好多人拎晒長鏡嚟影

我身後果個就係富士山喇....由於全球暖化關係....呢段時間既富士山頂不再積雪了

要等到日本好凍既時候佢先積到雪

所以要警醒大家真係要注重環保...減少浪費了





同埋呢到既特色係影1000 & 5000 yen紙幣上既景






原來好多時候富士山都比雲層遮蔽.....師父話我地見到都算幸運呀

同埋呢2日都落雨....但今日就好好天  太陽伯伯知道我好喜歡佢呢





夜晚大哥帶我地去左池袋食燒肉

呢到食燒肉既價錢大概$2xx任食任飲....好抵呢




仲有好多款野食嗌




留言