Kobe仔5歲的生日

完婚了,終於有時間停下來了,一切回復平淡

可以過返D無所事事既生活了

等到收相後就會寫篇婚後感,比N年後既自己睇返當時既心情

我依然日日回味婚前既預備同結婚當日既情境

雖辛苦及花費大,但一切都係值得,我無做錯擺酒既決定

比我揀多次,我都一樣會擺酒,因為一生人只得一次機會

§
§
§

4 Oct 2017 - Wed - 農曆八月十五

因為今年有個閏六月,所以成個舊曆都延後,今年既中秋節係4 Oct

趁咁齊人一齊做節,提早慶祝埋Kobe生日

我家母親一如以往,煮到一枱好餸,兼顧埋食素既我





每次既飯後甜品一定係湯圓,因為希時勁鍾意搓同食湯圓

好可惜希時對花生敏感,只能用片糖做餡

其實呢.......都唔明有咩咁好食😳





Kobe仔生日快樂🎂

姑姐勁唔想你大得咁快呀,好掛住細個仔既你





姑姐喺你生日期間去左Honeymoon呢😞....所以出席唔到你個生日會喇





唯有送上大禮補數

份禮物要多謝Ella姨姨









Kobe仔搞笑語錄

我:Kobe仔,姑姐去日本買手信比你,你鍾意咩呀?
Kobe:我咩都鍾意架
我:咁姑姐買百力滋比你食好嗎?
Kobe:好呀! 我好鍾意食百力滋
我:咁你有冇話鍾意咩公仔呀? Ironman / Spriderman / Superman? (收到風佢鍾意勁人)
Kobe:我咩都鍾意,不過我鍾意食多D

😂所以對住佢真係唔洗諗得咁複雜,為食仔真係乜都食





呢款蛋糕上既所有生果都啱晒佢口味







佢既視線係離不開個蛋糕.....細個係咁....而家5歲都係咁

係咪80歲都咁為食呢??






其實我地喺到擺緊抖肩舞pose😂

因為我結婚果日既早拍晚播係玩抖肩舞,呢晚係延續版,成家都跳抖肩舞


留言