第一個成為我妻子的生日

11 Nov 2017 - Sat -

好野!! 今年東既生日係Sat, 唔洗請假去玩

最能夠消遺成日而又不太花費就當然去海洋公園啦

而家我乜鬼野都喺Klook買, 格晒價, 最平係佢喇, $368仲平過工聯會

朝早瞓到自然醒就落樓下嘆埋早餐先去搭車, 仲第一次搭地鐵去海洋公園添




天文台講左今個weekend會落雨, 我地預左Hea遊, 就算落雨都唔會掃慶呀

不過好彩全日都無雨落




每次我地都會去睇海洋奇觀先

但今日係星期6超多人排隊, 我地改去睇其他先, 落山先再嚟過







好喜歡去呢個澳洲館探熊貓同袋鼠, 因為一入到嚟就聞到令人好relax既尤加利葉味





每分每秒都活在甜蜜當中





好多卡樂B呀....呢到賣唔算貴呀...$1x/包同出面差唔多價





第1次入嚟睇雪狐....原來每次去北極館都錯過左呢個館






臨走前東要挑戰玩翻天覆地, 我見到都想暈






我地大概5點就要趕住走, 要搭好耐好耐車入黃金海岸食buffet, 瞓醒幾次都未到😪

生日果個免費, 我比$6xx就可以2個人食buffet, 抵呀 

食物種類好多, 不過質素麻麻地, 反而我地最欣賞係燒雞翼同埋魚肚煲





我仲叫人現場唱生日歌比你聽, 開唔開心呀?




我同妻子講: 我今年無準備生日禮物比你呀, 因為無時間, 你會唔會唔開心呀?

妻子: 唔....好呀! 會有架, 我知會有架!

我: 今年真係無呀, 我真係無買

妻子: 你陣間就會攞出嚟架喇

我: 😒 心諗 (我本來真係無打算送禮物架)


今時今日整手作仔禮物一D都唔容易, 以前就可以明正言順喺屋企做姐

而家一齊住就要等待時機秘密地進行





今年既手作係皮製鎖匙包, 知你一定啱用, 唔洗再用文具拉鏈袋裝鎖匙喇





係縫得樣衰左D, 手指好痛架, 體諒下

留言