破格的東京honeymoon - Day 5/5

11 Oct 2017 - Wed -

Day 5 - Lunch at 銀座文華東方酒店 → 閒遊東京站 → 上野買手信 → HK

今日係成個trip最豪既1日,亦係我呢個窮L食過最貴既1餐lunch 😢

大哥早已經plan呢個trip時話要帶我地去文華東方酒店食壽司

佢仲話食過呢到既壽司會覺得其他地方不外如是

即係咁......窮L去食築地都已經好滿足架喇 😋

不過見你強調左咁多次一定要去食, 咁我地就算肉赤都去試下啦





呢間Sushi SORA要預約先可以去食, 唔接受walk in

因為呢到地方唔大, 大概坐到7-8人, 師傅們會逐件整比你食, 1個booking都要食2個鐘

所以實則佢接唔到幾多booking






睇到餐牌都標晒汗, 最平既set都要6,000 yen (HK $420), 仲要係無乜野食

因為爸媽唔食生野...所以我地叫左個8,000 yen轉熟食比佢地

我地3個就食2個15,000 yen & 1個10,000 yen





收得咁貴既價錢, 除左食物質素一級棒外, 店舖環境都佔左價錢1/3






另外1/3係窗外景觀...東京市既景觀一望無際





因為白天影唔到窗外景緻, 所以copy官網既相






師傅首先會即磨新鮮wasabi,我已預先同佢講我果份唔好落wasabi






一路睇住佢整, 然後即刻食既感覺好新鮮






每款食物都好好食, 好鮮味







埋單時見到張單真係眼都凸埋....盛惠HK $56xx 😣 餐lunch平均每人要$1100

大哥好豪爽請我地食呢餐

好野真係一生人食一次就夠...我地下次食返築地得架喇








之後我地周圍閒逛, 又去左東京國會議事廳影相









當人人跳起晒時媽先準備起步 😒






媽話幫佢影一張 "巴黎腳", 我地聽唔明佢講乜, 唔理喇, 佢做乜就影乜啦
點知數到3時媽對腳趷一趷起, 原來佢想扮芭蕾舞趷腳果下 😒😒





我地影埋呢D無聊相都影左成個鐘 😂

之後我地就返左上野藥妝掃貨....同埋最後去GU再買多件褸就返酒店攞行李咯





既然酒店送得個餐飲券比我地就唔好嘥啦...食埋先去機場








本來係玩到13號先返既....但因為12號行畢業禮
搞到蝕晒本, 要買多4張回程機票, 慳錢底下唯有買廉航vanilla, 無啦啦無左4千蚊 😭




今次呢個trip真係勁開心, 有爸媽同大哥同行, 大家互相照應

大哥又可以幫手照顧爸媽,  我同東可以偷時間2人世界

爸終於去到從未踏足過既日本

因為係自己家人, 可以無拘無束做埋D低B野

能夠同屋企人去旅行其實好難得, 呢D時光係有錢都買唔到💖

留言