紫昕第1年過的簡單生日

3 Dec 2017 - Sun -

今日擔當保母角色去照顧希時

發達喇, 比我同希時有獨處時間

先等佢放學返嚟教佢整啫喱糖, 平時佢唔可以企喺爐前面今日終於可以試下啦

拿拿臨整好啫喱糖就放入雪櫃, 之後就去食元氣

希時好乖無食生野, 佢好熟手咁揀晒自己食得既野就落order

平時佢媽唔比佢食既青瓜卷今日都食到, 真係食得好滋味





佢話呢個係食飽既樣





有姑姐喺到又點會只留喺屋企咁悶丫, 食飽飽返到屋企處理好啫喱糖後就落街玩喇

今次我帶埋羽毛球拍嚟一齊玩, 我都唔識架, 大家一齊亂打

佢一攞起塊拍就扮彈結他 😂






表情及動作寧舍多, 多到我覺得有D煩, 叫佢打波佢就不停擺pose







夜晚我就出返去太子同紫昕慶祝生日, 好可惜希時無得出嚟, 如果唔係佢今日一定好開心





門面相當吸引




完全係影相打卡位





Kobe仔一嚟到就扮大蕃薯😁 真係好似呀...佢仲好開心話自己同大蕃薯好似

其實似佢唔值得開心架喎...好傻豬呀






老夫子真係咩年代既人都啱睇...而家紫昕都有睇老夫子既書...所以佢爸特登揀呢到食

佢既餐牌都係寫晒D 4字成語....不過D名同食物係無關連架





Kobe扮緊佢個樣






食物質素都唔錯架, 特別係我個豬扒, 估唔到咁冧

反而我哥嗌的牛就好失望




加$18就有特式飲品....我地嗌既熱情果水果茶係用尿壼裝架




呢2杯叫秦先生....一拎到上枱大家都起哄

緊係啦....成大個棉花糖喎....2個細路同我係最開心







紫昕呢期鍾意蛋黃哥, 所以特登揀左呢個蛋糕比佢

當然姑姐緊貼佢喜好既進度...都係買左蛋黃哥既生日禮物比佢啦





每年2哥2嫂都會為對仔女搞生日party, 邀請好多朋友出席, 當然花費唔少啦

但上次2哥同我地去完海洋公園玩後就提議紫昕今年唔好搞party, 同屋企人出去玩1日+食餐飯

所以我話今年係紫昕過的簡單生日, 簡單就是快樂




臨走前細路仲要扮多次😂 今次加埋張餐紙增加相似度

仲不停喺門口講歡迎光臨...真係好打耳既姐

留言