2017的聖誕節假如何渡過?

又到聖誕節即代表2017將近尾聲了

2017可以話係我最辛苦, 但收獲最豐富既1年, 所有人生大事都集中晒喺2017

好希望2018既日子好過D啦...皮膚又好返D啦...荷包又腫脹D啦

今篇嚟到聖誕大集會

本來諗住有4日假可以休息下...執下行李咁...但日日都好充實

同埋我既staff discount將近尾聲, 搞到我日日都要落去巡鋪

23號去左打2個鐘羽毛球後就陪朋友去巡鋪, 返到屋企已經無左成日時間

拿拿臨整定啫喱糖準備聽晚開party用

跟住就同老公入去沙田睇燈飾

年年沙田既空中花園都好落本, 佈置得好靚好夢幻, 沙田已成為我聖誕必去既地方

今年主題係粉紅遊樂園....周圍都係粉紅色....點影都靚












24 Dec 2017 - Sun -

今日同一班好友喺寒舍開party

我地無一早約定, 只係佢地入開嚟青衣巡鋪

我又好隨意咁話不如喺我屋企食埋野先走, 然後又無啦啦有3位朋友突然加入

咁就造就左呢個party喇

老公好抵錫...幫手楂橙汁招呼朋友






好多時我會喺一D細微之處睇到1個人既性格係點...有D野唔相處過係唔會睇得出

暫時我都覺得我嫁到個好好既老公

因為佢無因為好想打switch而忽略喺廚房忙緊既我, 好主動入嚟幫我煎雞翼

食飽又堅持洗埋碗先玩, 就算我不停叫佢出去玩唔洗入嚟幫手佢都唔肯

其實我真心想佢出去玩架, 因為我覺得男人喺出面招呼朋友都好正常, 

更何況佢好想買部switch但比我拒絕左, 咁難得Ella帶部機嚟, 我梗係想佢玩番夠本啦






可以準備成枱食物招呼朋友都算係咁

見到大家清得晒D野食證明我煮既都唔算難食丫, 仲幫我清晒啫喱糖添, 由朝做到晚是值得的

又要好多謝Ella 3家姐贊助既豬仔骨, 令到呢餐好豐富






Cheers~~ Merry Christmas to all of you

不如我地年年都開party啦






食飽飽大家都喺到打switch, 又玩炸彈人, 又玩孖寶賽車






連平時唔鍾意打機既阿文都比我地逼佢玩番2手






多謝單翠& Sky買嚟既紫薯蛋糕做甜品

初初仲擔心唔夠食物招呼大家, 但而家個個都飽到食唔落

大家玩到12點幾先走, 好開心呀






25 Dec 2017 - Mon -

今日係聖誕節, 第1年可以同家人一齊過

每年2哥2嫂日日夜夜都有節目, 好彩大哥提出25號一齊出嚟玩造就左呢個family day

我地一早就去川龍飲茶...之後就入錦田玩

大家摘士多啤梨勁興奮勁開心





我同紫昕揀左摘法國的士多啤梨, 果然係明智, 粒粒都又紅又大










紫昕摘到好開心





希時同Kobe揀左日本, 唔夠紅又好細粒, 食落仲無法國咁甜, 不過爽口度係遠勝法國

所以各有各好啦, 日本仲要比法國貴$20/磅





全靠大哥帶航拍我地先可以合照到, 但E姐走到好遠😂






跟住我地同小朋友玩數字球同掉手巾, 佢地可以喪跑放電






玩完就喺隔離BBQ....有個咁大既地方玩成日真係好, 唔洗太花費, 又足以令佢地開心

大人就負責燒野食, 小朋友繼續喺出面草地玩






好可惜今日爭阿爸無嚟, 佢完全忘記左今日出去玩, 應承左人楂的士, 真係激死






見時間尚早再返入青衣城再掃多次, 今次幫奶奶買左20包糖, 好浮誇, 係20包

大哥最抵, 買到套西裝, 折左都係$6xx, 之前無特價東要買成千幾蚊 😭

留言