生日去海洋公園是常識吧?

12 Nov 2017 - Sun -

係呀, 無睇錯呀, 我今日又去左海洋公園呀

2哥同東既生日只差1日, 咁啱喺禮拜六日, 所以我2日都有出席

因為東要返工, 所以我可以痴車坐入OP, 未開車門已聽到佢地好大聲non stop叫姑姐

原來佢2個上車前已爭同我坐, 佢地傾好去程Kobe坐先, 回程家姐同我坐

我非常enjoy佢地咁爭, 因為遲D肯定蘇都唔蘇我, 可能我句野未講到一半已走左

所以我繼續珍惜可以攬住佢地既時間





2哥生日免費, 再加上佢有買一送一券, 所以我地入場變得更加抵








就知道今日會落雨, 所以都早有準備, 反正我地都係hea遊, 又唔會玩機動遊戲, 所以無乜所謂





Kobe好搞笑, 著雨褸戴埋帽都成頭濕晒, 一路行一路講 "我濕晒喇"





希時每次影相都無張正經, 成隻馬騮咁












我地有7個人, 啱啱纜車凸左1個, 咁唯有2哥2嫂同對仔女分開一陣啦 






希時勁興奮, Kobe就不停食, 桶薯片未離過手






由於太大雨, 我地一落纜車就去左太平洋海岸餐廳開餐

我去咁多次海洋公園第一次會坐入餐廳食野, 早知道唔平, 但無想像過價錢貴得嚇人

我已經食呢個比較平價既兒童餐, 要$17x 😢 唔係因為落雨, 我地去食麥當勞算






以下相片係希時的作品
















難得連Kobe都夠高可以玩冰極時速, 咁當然要一齊玩啦

希時亦都好high, 因為佢媽媽喺到實唔比佢玩, 佢仲唔趁機玩返夠本













同尋日行程一樣, 夜晚去食buffet

2日都做同一樣野, 只係人和地方唔同而已, 咁樣簡簡單單慶祝生日已好開心喇

留言