呢刻夾到顛.旅行後未反臉之4個窮L去旅行 (Day 1/8)

呢個團既緣起在於我同東報左名參加佛光山舉辦的菩提眷屬

雖然啱啱喺香港自己既道場都搞左場佛法婚禮, 但都想喺總本山行一次禮

趁住新婚嘛, 愛意正濃😁~~ 過後就唔會有動力同個46去參加架喇😆

之後問埋單有冇興趣一齊去, 夠爽快既佢好快就say yes, 咁就造就左4個窮L去旅行喇

今次呢個trip好慳家, 機票用Asia Miles換, 單唔介意住平價旅館, 高雄又4人同房, 所以慳好多呀

                                                                Price for 2 ppl         Remark
                          Air ticket (tax only)             $770
                          Hotel                                    $2690                85 Sky Hostel in KAO $502
                                                                                                 新驛旅店(2館) in TPE $477
                                                                                                 烏來山水妍溫泉會館 $500
                                                                                                 Hotel M $1211
                          Insurance                             $342
                          高鐵(左營→台北)               $620
                          機場快綫(來回票)               $148
                          Currency exchange             $6000                (Rate 3.66) 用淨HKD1000
                          Total                                     $10570

去左8日每人花費唔洗$4800, 慳家指數爆高, 咁慳都係為左下個trip姐, 期待復活節既來臨😍


30 Dec 2017 - Sat -

Day 1 - HK → 大魯閣草衙道 → 瑞豐夜市

期待已久既旅程即將出發

原來單同我一樣都係去旅行要plan得好仔細, 咁先有安全感~~ Yeah!! Give me 5!!

出發當日好鬼熱, 好彩臨出門口時換返件短袖, 之後每日既行程會見到我地都係著同一件衫

係咪真係窮成咁呀😒




高雄既上空, 呢幾日都超好天呢




嚟過好多次高雄, 但每次都有車接送, 因為每次嚟高雄都係因為上佛光山

自己搭車去玩都係第1次呀





我唔會再信去當地唱錢個rate高D呢D謊言

我喺HK唱都有3.71, 但嚟到機場得3.66, 仲要比TWD30手續費😠

單就選擇禁機, 個rate計返都有3.88




我地第1站去大魯閣草衙道, 途中經過捷運站內既佈置都可以玩一餐

明明2個人都有少少逼, 仲要塞夠4個人入去😂





上到地面已經見到有個戶外市集, 唔知係咪因為今日係禮拜6先有呢?





有個女仔整緊噴畫, 真係幾靚架, 所以吸引好多人圍觀





由於喺機場到草衙道只係搭1個站, 所以我地選擇拖住行李去呢個景點

呢到既商場有大型locker, 所以我地先寄存行李再周圍行下, 好方便呢





我地被呢個VR景點吸引住呢...玩1個game 要TWD 299 ($82)...有D貴..但大家都好想試下 





我地就試玩喺監獄射殺喪屍





我呢把係散彈槍, 每射1下都要上堂, 只適合男仔用, 2位男生射到手癱咁滯😁

我地不停咁射, 真係好鬼攰, 好彩我地只買左1個game

玩完直情攰到要坐一陣先行得郁 😝我地老喇!!




呢到勁適合親子嚟玩, 全部機動遊戲都係家長陪小朋友一齊玩






呢到影相都好靚呀









旋轉木馬係呢到既signature, 我地當然要留倩影啦





呢張相睇落單有D猴擒😂 但實情唔係咁架...呢pair人喺成個旅程帶嚟好多歡樂





我地既旅館位於三多商圈既85天空大樓...唔通團友Sky就係背後既老闆?






原來成幢商廈都係做旅館





4人房都唔錯呀, 空間夠開晒3個喼




今晚我地去瑞豐夜市開餐




呢個夜市多人得恐怖, 通道又窄, 野食又唔係吸引, 唔會想再去








去夜市其中1樣最喜歡既玩意就係掉圈圈, 平平地掉下野減壓嘛


留言