呢刻夾到顛.旅行後未反臉之4個窮L去旅行 (Day 6/8)

4 Jan 2018 - Thu -

接近旅程既尾聲了, 今日已經第6日喇

返工1日都覺得渡日如年, 去旅行既時間過得特別快, 因為日日都係吃喝玩樂

每次去台北都會搵新景點, 今日呢個石碇千島湖大家都未去過架

上網做research時睇相已覺得好靚, 但人地喺夏天影架, 冬天就差D喇

再加上天氣不似預期....實會比夏天失色好多既


Day 6 -  烏來  碧潭 → 石碇千島湖 → 明月湯包  臨江街夜市

山水妍包埋早餐, 我地當然痴飲痴食埋先上路啦, 窮L並唔係虛名 😎

有西式有台式, 味道麻麻, 包埋既都唔會要求太多喇









雖然呢間旅館比較隔涉, 要接駁車先落到山, 但勝在環境清靜, 景觀開揚

我地4個白痴竟然喺呢個位玩左好耐, 行catwalk拍movie, 好開心搵到肯同我地一齊無聊既團友





去千島湖可以搭返849落新店站再轉"綠12", 但2個鐘頭先1班車

我地見仲有好多時間, 所以加遊碧潭呢個景點




對單嚟講好不幸...又係吊橋...今次呢條仲要又高又長

睇下大家selfie時佢企得幾穩陣 😂



Sky又想手動調較單個頭 😂
但點解呢張相咁似Sky搭住我膊頭既 😝




搭左大概40 mins車就到十三股站, 落車後一路向車頭方向行就會見到分岔路口

行右邊方向就會落到呢條斜路, 一路行落去到底就到架喇





大家有冇發覺成個trip出鏡率最多就係呢件Guess 😂

呢樣又係好貼切窮L呢個主題, 日日都係著呢件衫, 咩玩法?




天色濛濛準備落雨, 如果唔係相信呢到既景一定勁靚












呢到就係傳說中既千島湖喇....如果夏天嚟真係藍天白雲再遇上翠綠既湖水...個景係靚絕架

但而家冬天都熱成咁, 夏天嚟可能一路行一路溶晒





呢到就係所謂觀景台😐 嘩~~~企左上去真係望到好遠喎 😒





企左上觀景台可以望到有對HeHe鬧分手中







同行遇到一位香港嚟既大學生, 佢自己1個自遊行, 拎住大機周圍影相, 睇嚟都係龍友喎

呢位Dee Dee見到我地呢班叔叔嬸嬸好似好開心, 仲主動幫我地影相

點知收相後見到.....#%$(*&@%#!~)#%*

不過喺外地見到香港人都開心既, 一齊傾下計交流下都OK呀






跟住我地就去呢到放飯, 相信千島湖內得1個地方有餐廳




望住湖景放飯真係一流架









離開時已落毛毛雨了, 大家都唔想沿路行返上去, 所以決定叫餐廳幫我地call車, 好似NT200/人

上返去落車地方會見到間士多, 試下自家制既豆腐雪糕都唔錯呀





跟住我地就返M Hotel check-in先

呢個酒店超超超正....點解我地第1晚落台北無住呢間呢?? 真係嘥晒





可能仲新啦...房間乾淨企理新淨

我最鍾意有大窗, 夠晒光猛, 夜晚可以望街景, 雖然都好少望, 但總比4面牆1間密室好 









我最欣賞呢到有洗衣及脫水機, 我地即刻拎晒D衫出嚟洗一輪先

不過呢....我地唔係好識用半自動既洗衣機呀 😜





最正就係呢個露台....完全係談心食宵夜好地方









怕大風的話又可以喺室內飲野傾計做GYM, 全部都免費架






地下都有個露天位比大家坐, 唔會怕無位, 不過好多人食煙呀, 所以唔啱我地喇





每次我地去台北必食既明月湯包, 今次好開心多2位團友陪我地食呀, 可以食多D野喇





平時只可嗌1籠小籠包, 但今次可以嗌多籠蟹粉呀

我每次都一定推介呢碟椒麻肥腸, 對我嚟講好辣, 但對佢地嚟講真係濕濕碎

好彩大家口味相似, 團友們都鍾意食豬腸





食飽飽後我地再行去臨江街夜市, 預先已講左唔洗預喺到開餐, 因為D野食一D都唔吸引

不過見咁近就行下姐





4人行既旅行一樣有各自空間, 夜晚我地返西門町自由活動

佢有佢地拍拖, 我有我地買至愛既蜂蜜苦瓜汁, 唔敢話檸檬屋最好飲, 但係超好飲囉





其實呢2位團友係咪做左餓底好耐?? 宵夜都可以買咁多野食?? 

萬國滷味本身指定份量都唔惹少, 仲要再加埋咁多件蛋糕仔, 好恐怖呀, 係咪中左生化病變呀



留言