嘉道理農場半天遊

3 Mar 2018 - Sat -

最近比人投訴個blog無野update 😐 

寫blog呢家野要講mood架嘛, 無mood無心情咪唔寫囉

咁啱今日有時間又有心情抒發下, 即管寫幾隻字記低自己既歷史啦 😜

而家想廢up少少野完全唔關個標題事😏

啱啱過左個新年真係忙到嘔泡, 年三十晚公司大赦放半晝, 我即刻仆返屋企執屋抹地佈置
其實每年新年前2星期已經慢慢抹屋, 但永遠都清潔到年三十😣

之後4點幾就落沙咀道買年花, 由幾年前開始已有買桃花習慣, 今年拖到年三十買都係第一次

不過天光買花係優勝D, 以往夜晚買睇唔清楚, 今年$100就買到呢棵又大又多冧

當然多得阿媽既講價技術先可以咁平啦....原本姐姐開$150架...係我媽先講得出$100😆




呢棵桃花堅勁, 每枝花都開到上頂, 原本以為唔開既冧都爆開, 希望今年我桃花暢旺啦




而家講返D貼題既野喇!!! 今日同左2寶 (2寶出自家有1老如有1寶既諺語) 去嘉道理半天遊

實在太享受唔洗做義工 / 讀書既星期6喇....真正有假放

我地喺青衣出發搭68E喺高埔村落 (即大欖隧道下1個站), 過對面轉64K就去到嘉道理

落車時比子龍2個字吸引左😍 但家母比棵路邊桑葉吸引住😒




嘉道理農場聽得多, 我好似都係第1次嚟

1入到嚟就已經忍唔住索多幾下呢到既空氣




呢隻外來Monkey不停搶遊客既食物, 嚇走晒坐喺到食野既大人細路

以熟練既手法輕易拆開包裝袋, 連菓然係茶都唔放過




我地買左園內觀光巴士車券上到最高既觀音山

呢程車勁抵搭, 成人$10, 長者及小童$5, 每個景點都可以上落不限乘搭次數

主要都係睇下山水, 上到最高望返落唔知大埔定元朗既景, 都幾靚架




進入觀音山前有棵吊鐘花, 之前仲開到成個山頭都係, 遠睇一渣野, 原來近睇都幾靚架





我地繼續等返巴士去下一個景點

呢個人咁似旅行青蛙既 😂




沿路行落去既景點都係欣賞下D花, 呢棵係喬木蘭





落到山腳就係猛禽區




仲有完全唔臭既豬欄




有好多五顏六色既花, 現場睇都好靚




之後我地搭返64K去大埔林村




昔日既許願樹已經封左唔再比人掉




取而代之就係呢棵樹, 寶牒都係用橙綁住, 咁你許既咪係__願 (請自行填充)




之後我地落左元朗鳳攸南街1間完全唔起眼既舖頭仔放飯

出乎意料咁好食.....總店喺澳門...咦?? 我遲D可以去試下喎

我地嗌左2個餐, 每個餐都配碗湯, 可以試晒川芎百芷魚頭湯及雞湯

2碗湯都好足料, 仲有好濃酒味, D雞一D都唔"鞋"

+$3仲可以配飯/米線/米粉/河粉





揀呢個薑蔥炒蟹餐 $158有2隻, 非常惹味, 蟹肉彈牙





黃金蝦餐好似係$138....蝦殼都炸到好脆....蛋黃味濃...不過略嫌咸左少少

今餐有晒魚蝦蟹....好滿足呀

留言