一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (預備篇)

出發喇!! 出發喇!! 期待已久既歐洲之旅終於出發喇!!

我一直都好想去歐洲見識下, 覺得一生人點都要去一次, 前年雖然去過米蘭, 但都只限於1個地方, 同埋好急趕咁影相, 都無真正旅遊過😔!! 婚後我同老公講, 不如我地豪一次啦, 去埋呢個旅行我就修心養性, 唔知幾多年後我地先可以再去旅行架喇! 

得到老公批准後即刻喪research, 我地一開始已諗住跟團, 因為經歷過2年過度用腦後已經唔想再咁辛苦自己, 自由行又要不停搵酒店, plan行程, 搵搭咩車, 訂車飛😪, 去既國家肯定唔會多, 同埋花費仲貴過跟團, 去個旅行咁辛苦為乜呢? 倒不如好似我而家咁乜都唔洗做, 默默地等待出發既日子仲嘆啦~~

最後決定將我地人生既一部份交比永安負責😆 佢得到我地既青睞係因為出發日期同埋行程都好合乎要求~~ 12日去到9個國家, 雖然都知道走馬看花, 但起碼一次過去晒咁多地方丫, 飛成13個鐘喎, 唔去多幾國家真係嘥晒!! 同埋我真係預左往後既人生都唔會有機會再去, 所以幾鴨仔團都無所謂, 最緊要去過見識過打過咭就得~~

******************************************

分享一下我地既花費先

團費                                                 $17299 x 2
香港及歐洲既乜稅物稅                  $1575 x 2
為免麻煩幫襯埋永安買旅遊保      $366 x 2
中銀信用卡優惠                            - $300 x 2
線上銀聯優惠                                - $1500
                                                      ----------------
2人合共                                            $36380

因為我係online報名, 只要你有銀聯卡就可全單減$1500, 如果你張銀聯卡仲係中銀的話就再減$300, 我即刻問同事借張卡嚟過數, 好彩佢有中銀銀聯咋, 咁就慳到千幾蚊啦!! 

開茶會時主持人話會用上既貨幣只有瑞士法瑯, 歐羅同英鎊, 但瑞士我地只住1晚, 所以唔建議我地唱錢, 而英鎊停留時間亦唔多, 所以叫我地每人唱GBP 20😆, 但歐羅用得最多, 所以預每人EUR 700, 歐羅升左好多呀, 所以到時真係要慳住洗

EUR 1500 x rate 9.75 = HKD 14625
GBP 45 x rate 11.18 = HKD 503.1 

另外仲有最無辜既導遊費 $140/ day😖,連第1日只係搭11點幾夜機都要計,呢日好似比得好冤枉,2個人加埋都要$3360, 暫時2人合共洗費$54868

**Updated on 13 Apr: 經過我地節儉地財散後, 用剩 EUR 1000, GBP仲衰, 無用過 😆 即係話呢個trip我地合共花費$ 44615

******************************************

跟住介紹一下鴨仔行程先,點樣喺12日去9國呢?嚴格嚟講係得10日😂


Day 1 - 香港 
 倫敦轉機  → 羅馬

最攞命係頭尾2日,搭成13個鐘頭機,希望我個肺頂得住,平平安安,無穿無爛

Day 2 - 梵蒂岡  聖彼得大教堂  古羅馬廢墟  鬥獸場  君士坦丁凱旋門  德維雷噴泉

歐洲之旅由呢日展開,突登揀個團遊意大利但唔落米蘭, 行程合晒心意

Day 3 - 佛羅倫斯  米高安哲奴廣場  聖母之花大教堂  安奴河  聖十字架教堂  比薩斜塔(自費) 威尼斯

Day 4 - 渡輪碼頭  聖馬可廣場  杜奇皇宮  嘆息橋  聖馬可大教堂  地道平底船~貢多拉(自費) 茵斯布魯克 (奧地利)  金屋頂

搭貢多拉只會聯想到澳門威尼斯人,咁遠水路去到威尼斯,就算自費都要搭下既

Day 5 - Swarovski Crystal World  華多茲  瑞士  獅子紀念碑  教堂橋  十角水塔  瑞士名表專門店

相信呢日零消費,因為買唔起呀😓

Day 6 - 英格堡高地  乘旋轉360度吊車  鐵力士峰  法國

我地超期待呢日,上雪山呀!! 老公除左屋企個冰箱外都未見過雪架😂

Day 7 - Eiffel Tower  拿破崙墓  凱旋門  協和廣場  麗都或紅磨坊夜總會 (自費)

Day 8 - 蒙柏納斯56層觀景廊及乘觀光船漫遊塞納河兩岸  自由活動

第2期待呢日既自由活動時間,並唔係enjoy shopping,而係睇下有冇機會去到巴黎佛光山

Day 9 - 比利時 → 大廣場 → 小英雄雕像 → 阿姆斯特丹

Day 10 - 荷蘭運河 → 著名鑽石工場 → 風車美景 → 木屐廠 → 倫敦

Day 11 - 塔橋 → 白金漢宮 → 西敏寺 → 大笨鐘 → 國會大廈 → 大英博物館 → 香港 

Day 12 - 幾十個鐘都仲係機上 → 香港


呢個trip包覽晒我地想去既地方,唔洗plan任何野就可以出發,我地決定腦袋放空去旅行,祝我們旅途愉快💟

留言