一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 1 & 2/12)

30 & 31 Mar 2018 - Fri & Sat -

今日開始復活節假第1日, 完全體會到心情錯綜複雜

今晚就出發去期待已久既歐遊, 本來係未出發先興奮, 但今朝發現爸隻腳紅腫過豬蹄

一撻撻野擴散ing, 行路仲踎踎下, 即刻逼佢入急症

去到見E生後即刻要安排入院, 原來細菌入腳, D菌擴散ing, 我真係驚到標汗, 勁驚要截肢

我今晚就飛喇, 最慘係2哥又係今日去旅行😵, 有咩事咁點呀?? 

我不停誦南無消災延壽藥師佛, 希望保守我爸平安無事, 唔洗截肢

幸好諸佛菩薩是眷顧我們的😇 見過醫生後打左支抗生素, 佢話應該無大礙, 如無擴散就可出院

聽到咁都安心D....如果唔係我成個trip都唔會玩得開心

§
§
§

Day 1 - 香港 倫敦轉機  羅馬

今晚2310機, 先12個鐘機去London,然後再轉 2-3個鐘機去羅馬

上機前當然醫飽個肚肚再瞓餐飽啦




Lounge既魚蛋粉真係名不虛傳....堅好食, 我地每人食1碗都仲未夠, 要嗌多碗share

另外, 粟米湯都好濃好好飲

2本雜誌我地係用DBS black world master免費換架, 實行用盡信用卡優惠  





經過一輪瞓醒又睇戲....睇到攰又瞓既煎熬底下終於嚟到倫敦既希斯路機場 

過關時非常嚴格, 團友既手提行李被翻箱倒籠咁check, 所有body lotion都被沒收, 慘慘豬





距離轉機仲有好多時間, 我已經行左一轉機場, 睇中Loccitane既乳木果cream, 價格記錄在案




雲層下見到一排排既雪山, 莫非呢到係瑞士?? 




東極期待上雪山, 之前已講過只有喺冰箱先見過雪既佢不停狂loop雪山啊 雪山啊 雪山啊😐




話咁快去到羅馬上空喇!!! 我地既歐洲之旅即將要開始喇!! 亦都要開始影海量相




行李無延誤, 安全到手.....但好似比人廝暴完咁 💢 

我地堅持個套用到行程最後1日, 到港時已慘不忍賭, 唔敢想像如果無個套會花成點😵






Day 2 - 梵蒂岡 聖彼得大教堂 古羅馬廢墟 鬥獸場 君士坦丁凱旋門 德維雷噴泉

到左羅馬首先就食lunch先, 第1餐就食中餐, 往後既日子都只係西餐, 食到口都寡埋






第1個景點 - 聖彼得大教堂 -

身後柱內就係喇, 淨係見到外圍都相當宏偉, 所有建築都保留得好好





梵蒂崗係世間上最細既國家, 面積只有0.44平方公里, 但有著呢座世界最大既聖彼得大教堂





帶長鏡既好處就係可以咁遠都影得咁清






每個景點既自由時間都相當充裕....足夠比我地chok住咁影😁







鬥獸場 & 君士坦丁凱旋門 -

今日天氣麻麻, 但都無損我地雅興












德維雷噴泉 -

呢個景點最可惜, 狂風暴雨,   雷都行埋, 搞到不敢久留




當然我地都無懼風雨, 淋住雨許願, 可能見我地誠意可加就如我地所願架






實在太大雨, 個個都避走入鋪頭, 呢間係團友及導遊推介食Gelato





我揀左開心果及榛子味....真係非常極度好食....滑不溜口....又唔甜

東由今日開始日日都嘆歐洲既espresso.....我一度懷疑佢中左毒

不過呢到D espresso好平, $10/杯only




有鑑於歐洲既水特別矜貴, 所以買定2大支穩陣, 歐洲乜都貴, 但超市買水好平, 2大支都只係$10

跟團既好處係唔洗自己孭, 擺喺架車到隨時隨地飲😎




歐洲地方大, 彩虹都特別大, 呢條彩虹橫誇2個車窗





今晚我地就係住呢間Mercure Hotel, 歐洲唔同既地方都有呢間酒店





房間都算大, 開到2個喼!!!   歐洲酒店麻煩之處係無熱水煲, 好彩呢間有

本來都有諗過買個熱水煲帶去架, 但為左呢次既trip好似有D無謂

所以我地帶左2個暖水壼, 每次都喺晚餐時裝定2壼熱水, 咁就唔怕啦





是日晚餐贈送紅酒, 可以同老公嘆返杯





歐洲人食得好濃味, 所有野食都好咸😵

我食得咁咸都覺得好咸, 返HK要check下有冇生腎石

同埋因為日頭要去多幾個景點, 晚晚都要成7-8點先食飯, 結果我帶左幾斤脂肪手信比自己


留言