一生豪一次‧ 西歐九國鴨仔遊 (Day 3/12)

1 Apr 2018 - Sun -

嚟緊既blog會見我不停loop同一句 "好靚呀", 因為嚟緊既地方真係好靚

靚到我地每次到景點都忍唔住嘩一聲, 睇相永遠唔及親眼見到咁靚

咁當然都係因為我地攝影技術屎姐😂

§
§
§

Day 3 - 佛羅倫斯 米高安哲奴廣場 比薩斜塔 (自費EUR 40)→ 威尼斯

跟團壞處係每日都要0630 morning call, 0700食早餐, 0740出車, 仲早過返工

全因為跑得晒所有景點, 加上車程耐, 再要配合歐洲司機既法例休息時間, 所以日日都早出晚歸

雖然早起, 但我地都唔會唔願起身, 果然去玩既心情同返工死蛇爛鱔爭好遠 




每晚都要拎住支水返酒店, 驚死無水飲

我同東都係水怪, 呢個trip已經被逼飲極少水, 因為車程耐, 同埋歐洲有D洗手間要收錢

所以夜晚返酒店會喪飲水, 第2朝食完早餐一定要去埋洗手間先出發, 大媽mode開動





去佛羅倫斯途中經過油站停低比司機休息之餘仲要比團友去洗手間
歐洲D人高大係有原因架, 因為連薯片都咁大筒😁





歐洲D加油站設施好好, 大人可以買下野食, 小朋友有得玩




我地已經進入佛羅倫斯範圍喇




呢到就係米高安哲奴廣場, 可以睇晒成個佛羅倫斯全貎, 欣賞到文藝復興既藝術建築

俯瞰聖母之花大教堂, 聖十字架教堂及安奴河, 配埋好天氣真係靚絕呀 








有個影相佬真好😁






聖十字架教堂可以遠遠都影到





廣場上有個大衛像, 象徵無畏無懼既精神











好地地一個藝術家既雕塑比我地糟塌




呢到就係今日午餐既地方




歐洲人唔興開冷氣, 佢地一般要到6月踏入夏天先開, 其實都好既, 環保D

但你都開下窗丫....一路食一路出汗 😓





2個港燦去到歐洲, 連門口張梳化都要影一餐







報團時已講明去比薩要自費....難得我都搭咁耐飛機嚟到啦....都唔會唔加錢既

比薩係位於佛羅倫斯旁既一個細小城市, 但因為有座失敗的建築而聞名於世





去到比薩, 我地仲需要搭呢種小火車入去睇七大奇觀之一「比薩斜塔」





城牆外有好多呢D攤檔賣紀念品






穿過圓拱門就可以見到舉世聞名既比薩斜塔喇, 我地所有人去到呢個位都嘩嘩聲

真係未入到去都已經覺得壯觀





見到喇..見到喇..真係好靚好靚好靚呀






呢到每個遊客都一定會擺個pose去頂住個塔

導遊話: 有次見有個鬼仔瞓喺草地遞高晒4隻手腳, 仲以為佢發羊吊, 原來係要影托住個塔

我地個導遊講野真係好搞笑架 😂





咁靚既建築物都忍唔住要喺佢面前錫錫留倩影 💖





當我地喪影一輪以為自己D pose好傻咩?? 未算





有人仲顛..........我戥佢爸爸慘😐......個頭比佢禁左好耐











呢座就係比薩大教堂....相當宏偉.....好有藝術氣息













而右邊圓拱型果幢就係洗禮堂

1個地方有齊教堂...塔...洗禮堂...可見當時既國王好富有





我: 老公唔好不停影相啦,  用眼睛去欣賞下人地既建築好過用鏡頭 
(成日都叫我企呢到果到影好鬼煩)

佢答: 我鍾意影相, 我要繼續影
我: .........😒













又坐左唔知幾個鐘車去到威尼斯喇, 我地就係入住呢間酒店




晚晚搞到8點幾先食飯, 沖完涼都已經成11點, 日日都好充實😪

所以成肚脂肪返嚟係有原因架

留言